پرداخت خسارت به مشترکانی که تجهیزات برقی آنها به علت تغییر ولتاژ می سوزد

صالحی گفت: شهروندان در زمان خرید واحدهای تجاری، مسکونی و خدماتی باید درخواست تست کنتور را انجام دهند و به مشترکانی که تجهیزات برقی آنها به علت تغییر ولتاژ می سوزد، خسارت پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین صالحی»، امروز (یکشنبه 19 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم تست کنتور برق املاک گفت: شهروندان در زمان خرید واحدهای تجاری، مسکونی و خدماتی باید درخواست تست کنتور را انجام دهند.

معاون توزیع برق شیراز افزود: امکان انجام این درخواست تنها با پرداخت 10 هزار تومان میسر است و از خسارت های ناشی از خرابی کنتور جلوگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در خصوص خرید کنتور برق اقداماتی نیز برای حمایت از مشترکان کم برخوردار انجام شده و تسهیلات برای خرید کنتور برق به آنها تعلق می گیرد.

صالحی اعلام کرد: بر این اساس، تفاهمنامه‌ای میان صنعت برق و یکی از بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات خرید کنتور برق منعقد شده که سقف آن سه میلیون تومان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حذف قبوض کاغذی برق در شیراز اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات غیر حضوری در حوزه توزیع نیروی برق از اقدامات مطلوب انجام شده در ایام اخیر است.

صالحی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز با تست و کنترل لوازم اندازه‌گیری، جمع آوری برق‌های غیرمجاز، جمع‌آوری لامپ‌های پرمصرف در معابر عمومی و ... اقدامات موثری در کاهش تلفات انرژی برق در شیراز به انجام رسانده که صرفه جویی 44 میلیارد تومانی در سه سال اخیر داشته است.

وی اعلام کرد: با هدف حمایت از مشترکان برق و با انقعاد قرارداد بین توانیر و یک شرکت‌ بیمه، به مشترکانی که تجهیزات برقی آنها به علت تغییر ولتاژ می سوزد، خسارت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 958687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha