چهارمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال غدیر برگزار می شود

چهارمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال غدیر به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران و مشارکت موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، جشنواره رسانه های دیجیتال غدیر، یکی از مهمترین برنامه های مجتمع دیجیتال کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران است که در سال های گذشته با هدف تولید محتوا در حوزه غدیر و موضوعات مربوط به سنت و سیره اخلاقی حضرت علی(ع) برگزار شده و امسال چهارمین دوره آن برگزار می شود.

 

امسال موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با این مرکز فرهنگی هنری در برگزاری این رویداد فرهنگی دیجیتال همکاری می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری این جشنواره به مناسبت عید غدیر خم اعلام شده، گفت: رویکرد این جشنواره در این دوره، ایجاد پویش در شبکه های اجتماعی با موضوعات غدیر و سیره زندگی حضرت علی(ع) است و با توجه به اینکه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی بازخورد خوبی برای انتقال مفاهیم دینی خواهد داشت، از این فرصت برای این جشنواره استفاده شده است.

 

«اقبال صالحی» کار، اقتصاد و جهش تولید از منظر حضرت علی(ع)، وحدت، دوستی، صلح و محبت در جامعه، مفاهیم نهج البلاغه و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، آموزه های امیرالمومنین در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، را از موضوعات چهارمین دوره جشنواره غدیر بیان کرد و اظهارداشت: تولید محتوا  ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان با محوریت موضوعات، عید غدیر و سبک زندگی حضرت علی(ع)  جشنواره را به عنوان بخش ویژه این جشنواره معرفی شده است.

 

وی یادآورشد: فعالان فضای مجازی با ایجاد گروه، کانال و صفحه های اختصاصی در شبکه های اجتماعی داخلی یا خارجی به موضوعات ذکر شده و جذب عضو می توانند در این جشنواره رشکت کنند که باید کلیه سرفصل های موضوعی بر محوریت دیدگاه و توصیه های حضرت علی(ع) و ولایت ائمه معصومین(ع) باشد.

 

صالحی با اشاره به زمانبندی جشنواره گفت: پایان مهرماه آخرین مهلت برای معرفی آدرس پویش های شرکت کنندگان است و بر اساس پیش بینی صورت گرفته، برترین ها همزمان با میلاد حضرت رسول(ص) معرفی خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه همه نسبت به موضوع غدیر و انتشار مفاهیم اسلامی ودینی نقش و ماموریت دارند، تصریح کرد: فضای مجازی فرصت خوبی است تا نسل های جوان و نوجوان کشور خودمان و سایر کشورها را با مفاهیم اسلام ناب آشنا کنیم و انجام این ماموریت موجب خیر برکت خواهد بود.

کد خبر 958691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha