۷۸ سری جهیزیه از سپاه ثارالله استان کرمان به مناطق مختلف ارسال شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در راستای دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ۷۸ سری جهیزیه در ۹ شهرستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، دوشنبه(۲۰ مرداد) همزمان با ۲۰ ذیحجه، سالروز میلاد امام کاظم علیه السلام در حاشیه ارسال ۷۸ سری جهیزیه به نقاط مختلف استان در راستای دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران گفت: تامین جهیزیه برای جوانانی که تشکیل خانواده دادند اما به دلیل مشکلات معیشتی توان تامین جهیزیه ندارند؛ یکی از برنامه های سپاه ثارالله استان است.

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه برای تامین این جهیزیه ها از درون استان و خیرین کمک گرفته شده؛ افزود: تا پایان سال در مجموع سه مرحله توزیع جهیزیه داریم که دو مرحله دیگر یکی  بعد از ماه صفر و دیگری در اسفند ماه به تعداد تقریبی ۵۰۰ سری خواهد بود که البته چنانچه کمک ها بیشتر شود، این تعداد قابل افزایش خواهد بود.

 



وی ادامه داد: امروز ۷۸ سری جهیزیه در ۹ شهرستان شامل منوجان ۱۴ سری، کرمان ۱۳ سری، کهنوج ۷، رفسنجان ۵ سری، انار ۳سری، بسیج دانشجویی ۳ سری، نواحی قلعه گنج و بم و ارزوییه هر کدام یک سری و ستاد سپاه استان ۳۰ سری جهیزیه توزیع می شود.

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همه اقلام جهیزیه تولید ایرانی، تهیه شده با قیمت مناسب از موسسات خیریه و شامل ۱۳ قلم از جمله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، دو تخته فرش، جارو برقی، تلویزیون، سرویس قابلمه، ساعت دیواری، سرویس قاشق و چنگال، سرویس چینی و.. است که ظرف چند روز آینده تحویل زوج های جوان می شود که حتی بعضی از آنها خودشان هنوز اطلاع ندارند.

 



وی با درخواست اکید از همه خیرین و کسانی که توانایی شرکت در این امر خیر در این کار بزرگ برای ازدواج جوانان که نیاز امروز است؛ اعلام کرد: علاقه مندان می توانند به بسیج سازندگی مراجعه کنند و مشارکت مردمی تاثیرگذار است.

 


سردار معروفی بار دیگر به نگاه توام با حفظ کرامت و دیدگاه مومنانه در این رزمایش ها اشاره و تصریح کرد: امسال که با توجه به شیوع کرونا، نذورات محرم مانند سال گذشته قابل توزیع نیست، پایگاه های مقاومت و مساجد آمادگی دریافت این نذورات را در هر قالبی که باشد(نقدی و غیرنقدی) دارد تا در رزمایش کمک مومنانه هزینه شود.

کد خبر 958834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha