توزیع ۸۰ بسته کمک معیشتی سهم روستای کوهستان بهشهر در دهه ولایت و امامت

عباسی گفت: توزیع ۸۰ بسته کمک معیشتی سهم کمک های مومنانه پایگاه بسیج خواهران ام البنین کوهستان بهشهر در دهه ولایت و امامت بود.

« میمنت عباسی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: در دهه ولایت و امامت امسال هم براساس فرمایشات رهبری در موج جدید شیوع کرونا و اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، بسیجیان و مردم روستای کوهستان خودجوش وارد صحنه شدند.

مسئول پایگاه ام‌البنین(ع) روستای کوهستان بهشهر افزود: مشارکت و حضور بی ادعای مردم روستای کوهستان و ارسال کمک ها و هدایای نقدی و غیرنقدی موجب شد تا در دهه ولایت و امامت هم همچون همیشه در صف اول خدمات رسانی به نیازمندان باشیم.

 

وی با اشاره به توزیع بسته ها و سبد کالا در ماه رمضان امسال و در اولین دوره کمک های مومنانه خاطر نشان کرد: با محوریت مسجد و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه  روستایی، همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام شیوع بیماری ویروس کرونا اجرا شد که  بیش از 500 بسته کالا و غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.

عباسی افزود: در ماه رمضان امسال، در قالب رزمایش کمک مومنانه، بیش از 400 بسته معیشتی، 170 پرس غذای گرم  با هزینه 200 میلیون تومان بین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر به همت خیران و بسیج خواهران و برادران روستای کوهستان در بین افراد نیازمند توزیع شد.

وی تصریح کرد: تلاش برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در دوران کرونا، همت و تلاشی مثال زدنی بود که با حضور خواهران بسیجی پایگاه ام‌البنین(ع) روستای کوهستان بهشهر در این دوره از رزمایش مواسات اجرایی شد و تا پایان ریشه کنی کرونا در کنار مردم خواهیم بود.

کد خبر 958843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha