کمک ۴۰۰ میلیون ريالی به نیازمندان، سهم کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر در دهه ولایت

شهبازی گفت: از کمک ۴۰۰ میلیون ريالی به نیازمندان، به عنوان سهم کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر در دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم خبر داد.

« علی شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: علاوه بر برنامه‌های معرفتی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز در دهه ولایت و امامت، قدم‌های خوبی به همت اعضای این کانون در راستای کمک مومنانه با محوریت موضوعات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی برداشته شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: توزیع بسته های کمک معیشتی و کالا، توزیع بسته های فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان منطقه زاغمرز از جمله برنامه‌های اجرا شده در این راستا بود.

وی با تشریح برنامه های دهه ولایت و امامت اظهار کرد: توزیع 2 هزار پرس غذای گرم، اهدا 90 بسته سبد کالا و کمک معیشتی، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع یکهزار بستنی  و توزیع 2 هزار بسته فرهنگی سهم کانون  مسجد جامع زاغمرز بهشهر و خیران و افراد در دهه ولایت و امامت بود.

شهبازی گفت: در مجموع 5 عنوان برنامه در فضای حقیقی و مجازی کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر در دهه ولایت و امامت برگزار شد که جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های معیشتی و سبد کالا در بین نیازمندان، قربانی سه رأس گاومیش، برپایی ایستگاه صلواتی و سفره سادات علوی در حسینیه ارشاد با رعایت پروتکل بهداشتی و اهدای جوائز به برگزیدگان مسابقات هفته حجاب و عفاف زاغمرز از برنامه های مهم دهه ولایت و امامت در کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر از جمله این برنامه ها بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر گفت: با تلاش های انجام شده امام جمعه زاغمرز و همکاری اعضای کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر، بسیج خواهران و برادران، خیران و قرارگاه جهادی نهضت احسان و تعاون علوی، در دهه ولایت و امامت امسال 400 میلیون ريال به نیازمندان در قالب بسته های معیشتی و توزیع غذا اهدا شد.

وی افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی، شناسایی محرومان در سطح محلات و توزیع کمک‌ها مهمترین اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر در این رزمایش است.
 

شهبازی تصریح کرد: اعضای کانون‌ فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افراد خیر و نیازمند را شناسایی و کمک‌های جذب شده را با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

کد خبر 958865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha