خبرگزاری شبستان برای مطالبه گری با نگاه اخلاق مدارانه رسانه ای تلاش می کند

رضایی با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی و رسانه ای نیازمند خبرنگاران بصیر و انقلابی هستیم، گفت: خبرگزاری شبستان در راستای مطالبه گری با نگاه اخلاق مدارانه رسانه ای تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی صبح امروز (۲۰مرداد) به همراه جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری شبستان  از این رسانه حوزه دین، فرهنگ و اندیشه بازدید و با خبرنگاران شبستان  گفتگو کرد.

 

«سجاد رضایی» مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر شهید محمد ناصر ناصری و شهید محمود صارمی در حادثه تروریستی کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان، گفت: شهادت این عزیزان در اوج مظلومیت و غربت پیام روشنی برای آحاد جامعه داشت که خبرنگاران بصیر، انقلابی و جهادگر همپای پاسداران، پاسدار راه انقلاب راستین و منویات رهبر معظم انقلاب هستند.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی افزود: اگر چه سپاه در حوزه های امنیتی و نظامی همچنان نقش آفرینی می کند اما همه می دانند که در حوزه های فرهنگی و رسانه ای نیز نیازمند خبرنگاران بصیر و انقلابی هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری شبستان  از رسانه های متعهد، انقلابی، حزب اللهی و پایه کار در استان است، ادامه داد: این رسانه در حوزه محتوا؛ در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و روشنگری انقلابی و فعال سازی نهادهای فرهنگی با جدیت و هماهنگی فعالیت می کند.

 

رضایی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان  در راستای مطالبه گری با نگاه اخلاق مدارانه رسانه ای تلاش می کند و همچنین در هم افزایی با سایر رسانه های انقلابی برای جریان سازی موثر در سطح استان به خوبی نقش ایفا کرده است، گفت: در چارچوب نیروی انسانی این رسانه دارای خبرنگاران متعهد، توانمند، متخصص و حرفه ای است.

 

وی به فعالیت های موثر مرکز تخصصی نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی برای کمک به نیازمندان در استان اشاره کرد و افزود: یکی از نقاط درخشان و ارزشمند این مرکز، فعالیت رسانه ای برای محرومیت زدایی است و امروز خبرنگاران علاوه بر قلم زدن در این عرصه با احساس وظیفه مندی به صورت عملی وارد میدان محرومیت زدایی در استان شدند.

 

«زینب رمضانی» مدیر خبرگزاری شبستان  در خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه این رسانه پایبندی به فقه رسانه را در سرلوحه کار قرار داده است، گفت: یکی از مشکلات رسانه های استان کمبود خبرنگار است که بسیج رسانه با برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری در پایگاه های مقاومت بسیج می تواند نیروهای جدید را شناسایی و برای فعالیت در رسانه ها توانمند کند.

 

وی با اشاره به فعالیت های مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خاطر نشان کرد: با همکاری بسیج رسانه و مرزبانی استان در ابتدای امسال یک هزار بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق روستایی محروم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توزیع شده است.

 

مدیرعامل مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی در پایان از مسئول بسیج رسانه استان درخواست کرد در تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر و پوشاک در بین دانش آموزان روستاهای شعاع 50 کیلومتری مرزی استان برای آغاز بازگشایی مدارس خراسان جنوبی همکاری کنند.

 

کد خبر 958988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha