ضد عفونی مراکز برگزاری کنکور قبل از برگزاری آزمون

اکرمی از ضدعفونی مراکز برگزاری کنکور قبل از برگزاری آزمون در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،«بهروز اکرمی» با اشاره به نشست هماهنگی برگزاری کنکور 99 در استان در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه با حضور مسئولان دانشگاهی، آموزش و پرورش و بهداشتی برگزار شد و در این جلسه مقرر شد تمامی محل های آزمون روزهای قبل از برگزاری توسط تیم های بهداشتی کنترل و ضد عفونی شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: در تمامی مراکز برگزاری آزمون فاصله 2 متر حتما رعایت شود و داشتن ماسک برای کلیه داوطلبان کنکور و برگزار کنندگان این آزمون الزامی است.

 

وی همچنین به تهیه ۲ کلیپ که باید داوطلبان بدانند و رعایت کنند توسط دانشگاه اراک و علوم پزشکی اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه اراک در خصوص مسایل اجرایی و از دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مسایل بهداشتی  این کلیپ ها را تهیه و در فضای مجازی منتشر خواهند کرد تا هم داوطلبان و هم خانواده آگاه شوند.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: افرادی که مشکل پزشکی داشته باشند به دور از بقیه داوطلبان و در یک اتاق ایزوله آزمون می‌دهند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی داشتن تهویه مناسب و خروجی هوا برای سالن‌ها و اتاق‌هایی که آزمون در آن‌ها برگزار می‌شود را ضروری دانست و بیان کرد: تمهیداتی اندیشیده شده که قبل و بعد از آزمون هیچ گونه تجمعی شکل نگیرد و تا جایی که امکان دارد خانواده ها داوطلبان را همراهی نکنند.

 

اکرمی اظهار کرد:مقرر شد که در تمامی مراکز برگزاری آزموان تیم های بهداشتی شامل پزشک و تکنسین اورژانس و در برخی مراکز شلوغ آمبولانس نیز برای مشکلات احتمالی مستقر شود.

 

وی همچنین از برگزاری اینگونه جلسات در شهرستان ها به ریاست فرمانداران نیز اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در شهرستان ها نیز اندیشیده شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با اقدامات خوبی که در حوزه مسایل بهداشتی اندیشیده شده جای هیچ گونه نگرانی برای داوطلبان و خانواده های آنها نیست.

کد خبر 959066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha