اعتماد مردم  با صداقت و درستی در رفتار و گفتار جلب  می شود

حجت الاسلام رهنورد گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لاهیجان نوپا و به دنبال جلب اعتماد مردم است و مهم ترین هدفش نیز پیوند نیروهای مهم انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، حجت الاسلام  «نعمت الله رهنورد» در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز( دوشنبه، ۲۰ مرداد) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار، گفت: روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌های زنان و مردان حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را به دوش می کشند.

 

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لاهیجان با اشاره به جایگاه خبرنگاران و مهم دانستن رسالت خبرنگاران، تصریح کرد: صادقانه کار کردن خبرنگاران در این عرصه امری مهم است و رسالت خبرنگار این است که خبر را بنگارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ماهیت و چگونگی رسالت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و آینده پیشرو، گفت: شورای ائتلاف لاهیجان نوپا و به دنبال جلب اعتماد مردم است و مهم ترین هدفش نیز پیوند نیروهای مهم انقلابی است.

 

حجت الاسلام رهنورد با تاکید بر اینکه ما باید اعتماد مردم را با صداقت و درستی در رفتار و گفتار جلب کنیم، خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با افزایش توان علمی و تئوری در بحث قانونمداری، اطلاع رسانی و انتقال صحیح، رفع نواقص دوره های قبل، تعهد و تخصص به دنبال جلب اعتماد مردم و به تبع آن کسب اعتبار برای شورای ائتلاف است.

 

وی ادامه داد:  فعالیت در حال حاضر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای شهر پاک در کل کشور است و کمیته شورای ائتلاف روستاها نیز تشکیل شد.

 

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لاهیجان با اشاره به اهداف گسترده شورای ائتلاف و اینکه مجموعه های پیش بینی شده مطالبه‌گر هستند، تصریح کرد: شورای ائتلاف نه حزب و نه جبهه است و خطاب کردن به اصول‌گرایی یا اصلاح طلبی درست نیست و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هستیم بر اساس اساسنامه عمل کرده و مجموعه انقلابی را زیر یک سقف جمع می کنیم.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و شاخه گلی قدردانی شد.

 

کد خبر 959100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha