دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین با خانواده شهید افتخاری

حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در قالب طرح سه شنبه های تکریم با خانواده شهید افتخاری در شهرستان آوج دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه «محمد حسین اسماعیلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و حجت الاسلام «سید ضیاءالدین هاشمی» امام جمعه آوج امروز (سه شنبه 21 مرداد) در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهید صفر علی افتخاری دیدار کردند.

 

حجت الاسلام رمضانی در این دیدار بیان کرد: یکی از طرح های ویژه و مهم ستاد کانون های مساجد، طرح ملی سه شنبه های تکریم است که با رویکرد تجلیل از خانواده های شهدا هر هفته در سراسر کشور از جمله استان قزوین برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: این طرح فرصتی است تا ضمن دیدار با خانواده های شهدا، از صبر و گذشت این خانواده ها و فداکاری آنها تقدیر کنیم چراکه خانواده های شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر اقتدار و امنیت در ایران اسلامی در سطح بالایی قرار دارد، این امر مرهون فداکاری شهدا و خانواده های آنها است.

 

حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: سیره و روش زندگی شهدا درسی برای همه ماست و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با تبیین این سیره و روش، روحیه ایثار و مقاومت و گذشت را بیش از پیش در جامعه احیا کنند.

 

در ادامه مادر شهید افتخاری به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

 

گفتنی است شهید صفرعلی افتخاری در هجدهم شهریور سال 64 و در سن 21 سالگی در اشنویه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

کد خبر 959175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha