خدمات ارتباطی شهرهای شمالی استان اردبیل نیازمند بازنگری است

جهانگیرزاده گفت: خدمات ارتباطی و زیرساخت فناوری ارتباطات در شهرهای شمالی استان اردبیل نیازمند بازنگری است.

«عباس جهانگیرزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دیداری با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص پوشش شبکه تلفن همراه، رومینگ و عدم سرعت کافی اینترنت شهرهای شمالی استان اردبیل صورت گرفت و موافقت هایی برای افزایش توانمندی های این شهرستان ها مطرح شد.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان های پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز تصریح کرد: افزایش ظرفیت ارائه خدمات اینترنتی از 2G  به 4G  از مهمترین نیازهای رفع مشکلات ارائه خدمات اینترنتی در شهرستان بیله سوار است.

 

وی ادامه داد: نصب و راه اندازی «بی تی اس» تلفن همراه از دیگر نیازهای ضروری در حوزه ارتباطات در شهرستان بیله سوار است که باید مسئولان حوزه ارتباطات به آن توجه داشته باشند.

 

جهانگیرزاده تاکید کرد: در شهرستان پارس آباد نیز برای مناطق دور افتاده و نقاط کور مرزی نیز نیازمند نصب و راه اندازی «بی تی اس» تلفن همراه و افزایش ظرفیت ارائه خدمات اینترنتی از 2G  به 4G  از دیگر نیازهای مهم در منطقه است.

 

این مقام مسئول افزود: مشکلات حوزه ارتباطات بخش های انجیرلو و قشلاقات شور گل نیز با وزیر ارتباطات مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان های پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز بیان کرد: امیدواریم با توانمندی های وزیر جوان ارتباطات بتوانیم مشکلات این شهرستان ها در زمینه افزایش ظرفیت های حوزه ارتباطات را رفع کنیم.

 

جهانگیرزاده اظهار داشت: افزایش توانمندی در حوزه خدمات اینترنتی می تواند بسیاری از مشاغل حوزه آی تی را در این شهرستان افزایش دهد و موجب سوق نوجوانان و جوانان به مشاغل حوزه آی تی شود.

کد خبر 959241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha