​گسترش دفاتر مددکاری با استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری در گلستان/ وقوع بیش از ۸ هزار تصادف در گلستان

فاضل دادگر گفت: با استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری در شهرستان ها به دنبال این هستیم که دفاتر مددکاری را دایر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» صبح امروز (سه شنبه 21 مرداد) در  گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت چهارماهه نخست سال در دفاتر خدماتی پلیس بیش از 98 هزار مورد ارائه خدمات انجام شده است.

 

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: در حوزه معاونت وظیفه عمومی براساس ابلاغیه ها و تاریخ اعزام به یک هزار و 600 نفر با رعایت پروتکل ها ارائه خدمت شد.

 

فاضل دادگر متذکر شد: سایر معافیت از خدمت از جمله معافیت های تحصیلی، معافیت پزشکی و کفالت به صورت مستمر در معاونت وظیفه صادر می شود.

 

وی گفت: در حوزه معاونت اجتماعی از ابتدای سال تاکنون در حوزه مشاوره و ارائه خدمات مددکاری دو هزار و 673 پرونده به دفاتر مددکاری ارجاع شده است و 82 درصد از آن به مصالحه ختم شده است.

 

فرمانده انتظامی گلستان متذکر شد: با استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری در شهرستان ها به دنبال این هستیم که دفاتر مددکاری را دایر کنیم.

 

فاضل دادگر به فعالیت های حوزه ایمنی و پلیس راه و راهور اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه نخست سال هشت هزار و 17 فقره تصادف در استان شامل فوتی و خسارتی به ثبت رسیده است که نسب به مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش نشان می دهد.

 

وی افزود: یکی از علت های کاهش تصادفات بحث کرونا بود و در برخی ایام و فروکش کردن کرونا شاهد افزایش تردد بودیم.

 

فرمانده انتظامی گلستان متذکر شد: یک درصد جانباحتگان یک درصد و 24 درصد تعداد مجروحان سوانح رانندگی در مدت چهار ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است و از مجموع کل تصادفات  22.5 درصد مربوط به تصادفات درون شهرها و مابقی در بیرون از شهرها اتفاف افتاده است.

 

 

کد خبر 959290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha