ترویج فرهنگ غدیر از راه اندازی پویش ختم۵۰هزار صلوات تا اهدای جهیزیه به ۲۵نوعروس

فاضل زاده با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان قائمشهر برای۲۵ زوج جوان جهیزیه تهیه کردند، گفت: در روز عید غدیر به تاسی از مولای متقیان علی(ع) به صورت کاملا آبرومندانه و با حفظ کرامت نوعروسان، جهیزیه ها تحویل آن ها شد.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تحسین خادمیاران رضوی شهرستان قائمشهر برای انجام فعالیت های عام المنفعه در دهه ولایت و امامت، گفت: بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون ریال حجم مادی خدمات خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر به مناسبت عید سعید غدیر خم در راستای رهنمود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و کمک مومنانه و خدمت کریمانه و اجرای طرح انجام کار خیر به عشق امام علی (ع) زیر بیرق مقدس آقا علی بن موسی الرضا (ع) بوده است.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومین در دهه ولایت و امامت با هدف ترویج فرهنگ غدیر انجام شده، افزود: این خدمات شامل  اطعام دهی به ۶۴۶ محروم و تهیه و توزیع ۴۷۶ سبد کالای معیشتی و بیش از ۱۳۰ کارت هدیه بین نیازمندان، طبخ و توزیع آش شله زرد، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شیرینی- بستنی و شکلات،  کمک در توزیع غذای نذری، تهیه و توزیع لوازم بهداشتی، عیادت و دلجویی از بیماران، زیارت امامزاده و قبور شهدا و ... از فعالیت های ارزنده ی کانون های خدمت رضوی و خادمیاران شهرستان قائم شهر طی شب و روز عید سعید غدیر خم بوده که به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۴ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال هزینه در بر داشته است .

 

 

 

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی این شهرستان برای۲۵ زوج جوان جهیزیه تهیه کردند، افزود: در روز عید غدیر به تاسی از مولای متقیان علی(ع) به صورت کاملا آبرومندانه و با حفظ کرامت نوعروسان، جهیزیه ها تحویل آن ها شد.

فاضل زاده از راه اندازی پویش ختم ۵۰ هزار صلوات به همت خادمیاران رضوی درایام دهه ولایت و امامت خبر داد و یادآورشد: همچنین در روز عید غدیر کاروان شادی همراه با اجرای سرود در سطح شهرستان قائمشهر به حرکت درآمد.

 

وی اذعان کرد: خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر هم‌زمان با  ماه ذی‌الحجه و شب و روز عرفه و عید قربان، بالغ‌بر ۹۰۲ میلیون ریال صرف دستگیری از ۷۲۲ خانواده‌ی نیازمند و محروم کردند .

کد خبر 959318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha