مادر شهید زراعت ماجرای تصمیم فرزندش به جبهه رفتن را بازگو کرد

سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهید احمد زراعت در شهرستان راور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، سه شنبه های تکریم در دومین ماه از آغاز این طرح، سه شنبه(۲۱ مرداد) با تجلیل از خانواده شهید احمد زراعت حرفه راوری در شهرستان راور و با حضور امام جمعه، فرماندار، رؤسای سپاه، ارشاد و بنیاد شهید و مدیرمسئول کانون شهید آوینی راور برگزار شد.

 

 

در این دیدار که مادر و خواهر شهید حضور داشتند؛ مادر شهید در بیان نقل خاطره ای از فرزند خود گفت: یک روز جلوی تلویزیون نشسته بودیم که امام(ره) صحبت می کردند؛ روکرد به ما و گفت شما که می گویید بروم مدرسه اما امام می گوید بیایید جبهه؛ من می خواهم حرف امام را گوش کنم.

 

 

 

شهید احمد زراعت در ۱۸ خرداد سال ۱۳۴۶ در راور به دنیا آمد؛ به عنوان دانش آموز بسیجی راهی جبهه ها شد و سپس در  دوم آبان  سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ و در حالیکه تنها ۱۶ سال داشت به دیدار معبود شتافت.

 

در قسمتی از وصیت نامه ای که شهید در ۳۰ تیرماه  سال ۱۳۶۰ نگاشته چنین آمده است:

 

 

« خدایا هدایتم کن زیرا می دانم که گمراهی چه بلای خطرناکی است، خدایا مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجودم را ببینم و جمال زیبای تو را مشاهده کنم.


خدایا من کوچکم، ضعیفم، ناچیزم، پرکاهی در مقابل طوفان ها هستم به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و به درستی تسبیح کنم.

 

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکش های پوچ مدفون نشوم.


خدایا دردمندم، روحم از شدت درد می سوزد، قلبم می خروشد، احساسم شعله می زند، تو مرا در بستر مرگ آسایش بخش. خسته شده ام، دلشکسته ام، ناامیدم، با همه وداع می کنم.

 

 

... من گام نهادن در این مسیر خدایی را یک فریضه می دانم و در این راه اگر دشمن را شکست دهیم پیروزیم و اگر به ظاهر شکست بخوریم و کشته شویم پیروزیم.»

کد خبر 959327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha