«اطعام حسینی» با محوریت مساجد اجرا می شود

بختیاری از اجرای طرح اطعام حسینی در ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: طرح «اطعام حسینی» با محوریت مساجد و هیئت های مذهبی اجرا می شود.

«مرتضی بختیاری» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان از اجرای طرح «اطعام حسینی» در ماه محرم و صفر خبرداد و گفت: این طرح در گام دوم اجرای طرح «ایران همدل» در ماه محرم و صفر برای نیازمندان اجرای می شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: طرح اطعام حسینی با محوریت مساجد و هیئت های مذهبی برگزار می شود و بسته های غذایی میان نیازمندان توزیع می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت حفظ کرامت انسانی نیازمندان گفت: این بسته های با رعایت پروتکل های بهداشتی اعطا می شود.

 

بختیاری گفت: مردم به ساحت مقدس امام حسین (ع) ارادت خاصی دارند و پیش بینی می کنیم مشارکت زیادی در این طرح داشته باشند و بسته های غذایی زیادی بتوانیم میان نیزامندان توزیع کنیم.

 

وی با اشاره به شعار انتخاب شده برای اجرای طرح اطعام حسینی گفت: شعار این طرح را «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» انتخاب کرده ایم و تا پایان ماه صفر این طرح ادامه دارد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یاد آور شد:در ماه مبارک رمضان با راه اندازی آشپزخانه مهدوی که با رعایت پروتکل های بهداشتی بود مبلغ ۵۴۰ میلیارد تومان مردم برای اطعام نیازمندان کمک کردند.

کد خبر 959362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha