برنامه های هفته دولت تعطیل نمی شود

علی مصطفوی گفت: برنامه های هفته دولت با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی کرونا در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «علی مصطفوی» ظهر امروز(21مرداد) در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در آذربایجان غربی، گفت: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در رابطه با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه های مقرر در هفته دولت در آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی افزود: در این برهه حساس زمانی که ویروس کرونا کار را سخت کرده است باید برای اطلاع رسانی خدمات دولت از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها به خوبی استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه در دنیای امروز فضای مجازی و رسانه در اطلاع رسانه حرف اول را می زند، تصریح کرد: سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی برای احیای دریاچه ارومیه که اولویت دولت تدبیر و امید بود یکی از شاخص ترین دستاوردهای دولت است.

 

این مسئول اضافه کرد: تقارن ماه محرم و هفته دولت نیز یکی دیگر از اتفاق های پیش روست که باید مسئولان تمام نکات اخلاقی در برگزاری برنامه ها و حفظ شئونات این ماه را در نظر داشته باشند.

 

مصطفوی گفت: تشکیل چهار کمیته عمرانی، اقتصادی، فرهنگی تبلیغی و هماهنگی امور شهرستان‌ها به منظور انسجام بخشی در برگزاری برنامه های هفته دولت ضروری به نظر می رسد تا اقدامات و عملکرد دولت به خوبی مشخص شود.

کد خبر 959424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha