توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری ابرار حاجی آباد

حسنی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری ابرار حاجی آباد در دهه امامت و ولایت با برگزاری رزمایش ایثار و کمک مومنانه، مهربانی و همدلی را با ۷۰۰ پرس غذای گرم به خانواده‌های نیازمند بردند.

«قاسم حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری ابرار حاجی آباد با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب از زمان شیوع کرونا به میدان آمده و با اقدامهای ارزشمند خود به یاری نیازمندان شتافتند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی آباد ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی آباد با شناسایی خانواده‌های آسیب‌پذیر و نیازمند و جذب کمک‌های مردمی، همدلی را معنا بخشیدند.

 

وی با اشاره به توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری ابرار حاجی آباد گفت: این وعده غذای گرم با همکاری خیرین و کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند تهیه شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی آباد ادامه داد: این ۷۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تهیه و بین نیازمندان محله‌ توزیع شد.

 

حسنی گفت: این ۷۰۰ پرس غذای گرم در قالب رزمایش مواسات و همدلی با حفظ شان و کرامت انسانی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی آباد توزیع شد تا شاید مرهمی بر زخم‌های ناشی از کرونا در خانواده‌های آسیب دیده و نیازمند باشد.

 

کد خبر 959435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha