کومله شهر توریست پذیر معرفی می شود

مهدی پور با تاکید بر معرفی شهر کومله به عنوان شهر توریستی و اینکه ظرفیت ها باید توسط اصحاب رسانه معرفی شود، گفت: امیدواریم با تعامل خوب بین اعضای شورا و شهرداری کومله کارنامه درخشانی از این دوره به انعکاس مردم برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « منوچهر مهدی‌پور » در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز( سه شنبه، ۲۱ مرداد) در دفتر شهردار برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار به طلایه داران جبهه آگاهی، گفت: مهم ترین ویژگی خبرنگاران، عشق و علاقه به این حرفه مقدس است که سختی و مشقت های این‌ مسیر را تحمل کرده و چشم و گوش مردم و مسئولان می شوند.

 

شهردار کومله با بیان اینکه مسئولان قدر زحمات خبرنگاران را می دانند، افزود: رسالت امروز خبرنگاران سنگین تر از گذشته است و با وجود وضعیت کنونی و شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا این خبرنگاران هستند که باید با انعکاس اخبار صحیح، امیدآفرینی را در جامعه گسترش دهند چرا که دشمنان قسم خورده نظام به دنبال انعکاس اخبار مایوس کننده هستند.

 

مهدی پور  با اشاره به عملکرد نه ماهه شهرداری کومله( بدو ورود تا کنون) و اینکه اقدامات انجام شده تاکنون اندک و در خور شان مردم کومله نبوده است، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل خوب بین اعضای شورا و شهرداری اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شود و کارنامه درخشانی از این دوره به اطلاع مردم برسد.

 

شهردار کومله با تاکید بر معرفی شهر کومله به عنوان شهر توریستی و اینکه ظرفیت ها باید توسط اصحاب رسانه معرفی شود، اذعان کرد: سامان بخشی سیستم اداری، تهیه طرح جامع تفضیلی، لوله گذاری ۳ کیلومتری دفع آبهای سطحی، دو هزار و ۶۰۰ مترمربع روکش آسفالت، دیوارنگاری، احداث خیابان طبیعت، تملک زمین ورودی شهر برای احداث میدان و خرید چهار دستگاه ناوگان ... بخشی از اقدامات انجام شده است.

 

مهدی پور ادامه داد: احداث سد پهلوان بست و خیابان شهید رجایی موجب توسعه شهر به سمت رودخانه شلمانرود می شود.


شهردار کومله با بیان اینکه دو پروژه ساماندهی نگین سبز و پیاده رو استخر شهر کومله در دستور کار شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: کلنگ زنی یادمان شهدا شهر کومله همزمان با شروع یادواره شهدای کومله، بهره برداری از پارک باغ سیزده بدر شهید رزاقی تا چهار آینده، احداث واحد خدمات شهری در هفته دولت از دیگر برنامه های پیش بینی شده شهرداری است.


مهدی پور در پایان با تاکید براینکه کارهای آینده شهرداری کومله کارشناسی شده است، اذعان کرد: خواسته مردم و رضایت شهروندان از اولویت های مهمی است که به زودی نیز استارت پروژه های بزرگی در این شهر زده خواهد شد.

کد خبر 959481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha