۵۵ هزار پرس اطعامی دهی در پویش احسان غدیر/ ۱۰۰ هزار پرس غذا در اوایل محرم توزیع می شود

سلمان زاده گفت: با اجرای طرح احسان غدیر در استان گلستان و مشارکت ستاد مردمی غدیر، ۵۵ هزار پرس غذای گرم طبخ و در روز عید غدیر در تمامی مناطق شهری گرگان توزیع شد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با اجرای طرح احسان غدیر در استان گلستان و با مشارکت ستاد مردمی غدیر متشکل از هیئات و مواکب در شهرستان گرگان، ۵۵ هزار پرس غذای گرم طبخ و در روز عید غدیر در تمامی مناطق شهری توزیع شد.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: پویش«احسان غدیر» در کل کشور با تعداد ۵ میلیون پرس غذای گرم از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هیئات و مواکب مشارکت کرد.


وی اظهارداشت: با این اقدام خداپسندانه در روز عید غدیر ظرفیت های هیئات و مواکب پای کار آمدند و صحنه های قشنگی را در راستای نهضت همدلی و  احسان بوجود آوردند که ستودنی است.  


سلمان زاده گفت: بعد از اتمام پویش غدیر در روز عید غدیر و استقبال از آن با اعلام آمادگی که از سوی بیشتر هیئات و مواکب استان صورت گرفت قرار شد برنامه ریزی گسترده تری از لحاظ تعدادی در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روزهای آغازین محرم به دو برابر انجام شود که جلسات هماهنگی آن در حال برگزاری است.

 

 

 

کد خبر 959500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha