پایگاه شهید نوروزی آستارا برترین پایگاه طرح اسوه مساجد گیلان شد

قنبری گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی آستارا به عنوان برترین پایگاه طرح اسوه مساجد استان گیلان انتخاب شد.

« بهزاد قنبری» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی حوزه بسیج شهید نقیب زاده سپاه شهرستان آستارا به فرماندهی بسیجی رضا معاشرتی که به عنوان نماینده شهرستان در جشنواره پایگاه های برتر و اسوه استان گیلان شرکت کرده بود موفق شد با کسب بیشترین امتیاز مقام پایگاه برتر استان گیلان را کسب کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه این رقابت ها با شرکت ۲۰ پایگاه های برتر برادر شهرستان های استان گیلان در شهر رشت برگزار شد که پس از بازدید و سرکشی بازرسان و مسئولین معاونت های سپاه قدس و ارزیابی های تخصصی، پایگاه شهید نوروزی موفق به کسب این رتبه شد،افزود: پایگاه شهید نوروزی با کسب این رتبه به عنوان نماینده استان گیلان به جشنواره کشوری برترین پایگاه طرح اسوه مساجد راه پیدا کرد.

 

وی تصریح کرد: سال قبل نیز پایگاه شهید آهنی از مسجد امام جعفر صادق(ع) موفق به کسب این مقام ارزشمند شد و به عنوان نماینده استان در مسابقات پایگاه های برتر بسیج در سازمان بسیج کشور شرکت کرد که پوشش تصویری و خبری مناسبی را در اخبار و رسانه های سراسری به همراه داشت.

 

*افتخار بسیج خدمت به مردم و جامعه است

قنبری با تبریک کسب این مقام ارزشمند و افتخار آفرینی بسیجیان شهرستان خواستار حمایت های همه جانبه از این عزیزان در ادامه راه از سوی مسئولین شهرستان شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه افتخار بسیج خدمت به مردم و جامعه است، افزود: کشور با داشتن چنین جوانانی که روحیه انقلابی و اسلامی خود را با جهادی گری و تعهد در آمیخته اند ان شاءالله در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار خواهد گرفت.

 

قنبری گفت: این جوانان بدون گلایه از کمبودها و امکانات محدود با اقدامات جهادی خود در زمینه های مختلف سازندگی، ترویج سبک زندگی اسلامی و برگزاری برنامه های مختلف اردویی، ورزشی، تربیتی، محرومیت زدایی، اقدامات درمانی و کمک به مردم و محرومین شهرستان توانستند به این جایگاه امروز برسند.

 

گفتنی است، رضا معاشرتی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی همچنین مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا است.

کد خبر 959502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha