دشمنان به دنبال حذف فرهنگ شهادت طلبی و جهاد از جامعه هستند

حجت الاسلام صفایی پور گفت: امروز دشمنان اسلام بیشترین وحشت را از فرهنگ شهادت و شهادت طلبی دارند لذا به دنبال حذف فرهنگ شهادت طلبی و جهاد از جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان ؛حجت الاسلام «قربانعلی صفایی پور» در در قالب طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم دیدار با خانواده شهید جواد نوروزی درشهرستان میامی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اجرای طرح سه شنبه های تکریم قابل تقدیر است گفت: تکریم خانواده شهدا به پاس ایثار و فداکاری افرادی است که از جان و مال خود برای اسلام گذشته اند و برای دفاع از انقلاب جانفشانی کرده اند.

 

امام جمعه میامی با تأکید براینکه وصیت نامه شهدا را در طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم  نصب العین قرار دهیم ادامه داد: مراقب باشیم که در برابر شهدا قرار نگیریم و حرکت در مسیر شهدا را در اولویت برنامه خود قرار دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی رهاورد ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام درجنگ تحمیلی را پیروزی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کردوافزود: تجلیل از خانواده شهدا کمترین کار برای قدردانی از مجاهدت این بزرگواران است.

 

حجت الاسلام صفایی پور برنامه ها واقدامات در راستای تشویق جوانان ونوجوانان در ادامه دادن مسیر شهداء را قابل تقدیر دانست  وبیان کرد: باید بدانیم که ما هر چه داریم از شهداست و مدیون خون شهدا هستیم.

 

امام جمعه میامی بیان کرد: خداوند در قرآن فرموده است که شهدا در روز قیامت گواهان اعمال ما هستند و همه ما بویژه مسئولان باید توجه داشته باشیم که آنان جان خود را فدا کرده و ما چه اقدامی کردیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 959528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha