سه شنبه های تکریم در منزل شهید «علی بيگی بنی» برگزار شد

اکبری گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم به همت کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) در منزل شهید «عليرضا علی بيگی بنی» از شهدای والامقام شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

«امید اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: هفتمین هفته از طرح ملی سه ‌شنبه‌های تکریم با حضور امام جماعت، هیئت امنا و بسیج مسجد النبی (ص) بن در منزل شهید «عليرضا علی بيگی بنی» از شهدای والامقام شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: امنیت و جایگاهی که امروز داریم از دلاوری ها و رشادت های شهدا است.

 

وی ابراز کرد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح سه شنبه های تکریم است که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

اکبری گفت: طرح سه شنبه های تکریم شهدای استان را به مردم و سایر استان های کشور معرفی می کند و جوانان نیز با دلاوری های شهدا آشنا می شوند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: تکریم خانواده شهدا یکی از وظایف دینی ما است که طرح ملی سه شنبه های تکریم این فرصت را فراهم کرده است.

 

کد خبر 959540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha