آمادگی کامل بهداشت و درمان ارتش برای مقابله با هر تهدیدی

دریادار سیاری با اشاره به استمرار خدمات درمانی و بهداشتی ارتش در مقابله با شیوع کرونا گفت: بهداشت و درمان ارتش آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» در بازدید از سامانه های متحرک درمانی و انتقال بیمار و کارگاه تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: اقدامات گسترده در جهت مبارزه با شیوع بیماری از کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در کشور تاکنون آغاز شده است و بهترین شرایط بهداشتی و درمانی در نیروهای چهارگانه ارتش وجود دارد.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: امروز وضعیت بسیار خوبی در ارتش حاکم است و امیدواریم شرایط از این بهتر هم بشود.

 

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: ارتش با قدرت برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و خدماتی بهداشتی و درمانی بسیار خوبی را به مردم ارایه می کند.

 

وی گفت: این خدمات همچنان ادامه دارد و نیروهای مسلح با تمام توان به میدان آمده اند تا باری از دوش مردم بردارند. دانشگاه علوم پزشکی ارتش خدمات شایسته ای را در خصوص این بیماری ارایه کرده است.

 

دریادار سیاری افزود: این دانشگاه وظیفه خطیری در تربیت کادر درمانی و بهداشتی برای ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به ارتش و جامعه بر عهده دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارند تا با هر تهدیدی که متوجه مردم می شود، مقابله کنند. بهداشت و درمان ارتش آمادگی کامل ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به ارتش و مردم را دارد.  

کد خبر 959625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha