تامین زمین مجتمع فرهنگی مذهبی در شرق شیراز توسط سپاه «احمد بن موسی (ع)»

خسروانی با تاکید بر اینکه زمین مجتمع فرهنگی مذهبی در شرق شیراز تامین شد، گفت: پروژه ۱۵ واحدی با مشارکت کمیته امداد در حال ساخت است و یک پروژه ۱۶ واحدی در دست اقدام داریم که پیگیر هستیم تا سال آینده بهره برداری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، امروز (چهارشنبه 22 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخی از خبرنگاران گاهی برای برطرف کردن مشکلات خود را در سختی قرار می دهند که نمونه آن حضور در سیل سعدی بود که یکی از خبرنگاران به واسطه ناهمواری تا کمر در باتلاق گیر کرد و تمام وسایل خبری وی از بین رفت اما رسالت خود را به خوبی انجام داد، گفت: از این رو از روحیه جهادی شما خبرنگاران قدردانی می کنم.

 

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز با یادآوری این مطلب که خبرنگاران روشنگری جامعه را به خوبی به سرانجام می رسانند و وظیفه ای که بر عهده دارند را به خوبی انجام می دهند، هم ناظر به مسائل اجتماعی فرهنگی و اقتصادی هستند، تاکید کرد: امروز شاهد مسائل و مشکلاتی هستیم که جامعه به واسطه کرونا با آن درگیر است و این رو میدان داری که بسیج و سپاه را شاهد بودیم که مقام معظم رهبری در این رابطه فرمایش فرمودند.

 

وی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه محدوده شرق شیراز در اختیار این ناحیه است، این ناحیه ای از نظر اقتصادی کمتر برخوردار است اما می بینیم که مردم چطور در بحث کمک های مومنانه ایثار می کنند، تاکید کرد: در مرحله اول 30 هزار بسته به ارزش 300 تا 700 هزار تومان بوده توزیع شده است، اغلب کمک ها به واسطه خیرین و مردم بوده است.

 

خسروانی با تاکید بر اینکه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» و بسیج سازندگی کانالی به عنوان «انصارالحیدر» راه اندازی کردند که اکنون پنج شعبه دارد از مردم جمع آوری کمک می کند، افزود: مرحله دوم «کمک مومنانه» از عید غدیر آغاز شده است در این دوره نیز تاکنون 20 هزار بسته معیشتی فقط در شرق شیراز تهیه شده است که محوریت این کار با بچه های بسیج و پایگاه های مقاومت بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز با اشاره به اینکه در مرحله دوم 32 هزار طعام ایام غدیر، 24 جهیزیه و 370 لوازم تحریر انجام شده است، افزود: هشت هزار و 970 خانواده را شناسایی کردیم که کمک ها دریافت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه پک بهداشتی و ماسک هم بین این خانواده ها توزیع شد، افزود: 6 کارگاه ماسک راه اندازی شده که زنان بدسرپرست و بی سرپرست و مستمند، در آن مشغول به فعالیت هستند.

 

خسروانی با تاکید بر اینکه کارگاه های مختلف اشتغال زایی در خصوص تولید ماسک راه اندازی شده است، اضافه کرد:23  گروه جهادی قبل از کرونا داشتیم و اکنون 92 گروه جهادی ثبت شده در حال فعالیت هستند، انشعاب فاضلاب منازل محرومین 72 لوله کشی انجام شده است و در برنامه داریم همین مقدار دیگر را سامان دهیم.

 

فرمانده سپاه «احمد بن موسی (ع)» شیراز با تاکید بر اینکه زمین مجتمع فرهنگی مذهبی در شرق شیراز تامین شد، افزود: پروژه 15 واحدی با مشارکت کمیته امداد در حال ساخت است و یک پروژه 16 واحدی در دست اقدام داریم که پیگیر هستیم تا سال آینده بهره برداری شود.

 

وی اظهار کرد: در بحث های فرهنگی و اجتماعی کارهای خوبی در زمینه ماموریت های اجتماعی از قبل کاهش جرم انجام شده و خواهد شد.

 

کد خبر 959641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha