توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی سهم سپاه نکادر کمک های مومنانه

شعبانی از توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی سهم سپاه نکا در کمک های مومنانه دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت: این کمک ها با هدف یاری رساندن به نیازمندان در شهر و روستاهای نکا توزیع شد.

« مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: رزمایش کمک های مردمی، نهضتی خداپسندانه در کمک به محرومان است که زمان و مکان نمی شناسد و تا زمانی که نیازمندی در این حوزه وجود دارد؛ سپاه و بسیج در کنار مردم خواهند بود.

 فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: همچنان که بارها اعلام شد؛ کمک های مومنانه به نیازمندان در نکا و در راستای طرح مواسات اعلام شده توسط رهبری تا پایان ریشه کنی کرونا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: بسیجیان و پاسداران ما در کنار مردم و خیران، در ایام کرونا با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت ها در کنار مردم و یاریگر آنان بوده اند.

شعبانی از توزیع یکهزار و 500 بسته معیشتی سهم سپاه نکا در کمک های مومنانه دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت: این کمک ها با هدف یاری رساندن به نیازمندان در شهر و روستاهای نکا توزیع شد.

 

وی افزود: کمک به نیازمندان راهی در امتداد راه انبیای الهی و شهدای ماست و همه ما با الگوبرداری از بزرگان دینی و اسلامی خود در این مسیر گام برمی داریم و در ایام دهه ولایت و امامت و در گام جدید کمک های مومنانه هم با عمل به فرامین رهبری  یکهزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان نکا توزیع شد.

فرمانده سپاه نکا اضافه کرد: علاوه بر یکهزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان نکا، همچنین کارت هدیه و اهدای جهیزیه به نوعروسان هم در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

شعبانی گفت: کمک های مومنانه بعدی در ماه محرم و صفر اجرایی می شود تا همه با هم به یاری محرومان شتافته و به مقابله با کرونا برویم.

کد خبر 959691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha