همكاري دستگاه قضا و نیروی انتظامی بستر ایجاد امنیت  پایدار است

فرمانده انتظامی استان گفت: تعامل و همكاري مجموعه دستگاه قضا و نیروی انتظامی بعنوان بازوان قدرتمند ولایت ، نظام و قوه قضائیه موجبات ایجاد امنیت مطلوب و پایدار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» در جلسه تعاملی پلیس و دستگاه قضا در محل دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد، با تقدیر از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی استان و بالاخص مرکز استان در بحث تعامل و حمایت همه جانبه از نیروی انتظامی در برخورد با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی،  اظهار داشت: بی شک تعامل و همكاري مجموعه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بعنوان بازوان قدرتمند ولایت ، نظام و قوه قضائیه موجبات ایجاد امنیت مطلوب و پایدار خواهد بود. 

 

فرمانده انتظامی لرستان افزود: تعامل هرچه بيشتر نيروي انتظامي و دستگاه قضا، آثار و بركات مفيدي دارد که بدون ترديد خروجي آن موجب خدمت رساني بهتر به مردم و رضايت حداكثري آحاد جامعه مي شود.

 

سرهنگ «عباس دولتشاهی» فرمانده انتظامی شهرستان گزارشی از عملکرد  مجموعه انتظامی شهرستان خرم آباد ارائه و از همکاری و تعامل دستگاه قضایی با پلیس قدردانی و گفت: خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنيت از وظايف مشترک نيروي انتظامي و قوه قضاييه است که هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقي مي توانند منشا خدمات ارزنده به جامعه باشند. 

 

در پایان جلسه ضمن بیان دیدگاه ها و استماع نظرات طرفین، تصمیماتی در راستای انجام بهینه ماموریت های محوله اتخاذ شد.

کد خبر 959704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha