امنیت از ارکان مهم نظام است

علیپوربا بیان اینکه یکی از ارکان مهم نظام و حاکمیت مقوله امنیت است، گفت: یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی علیپور» امروز(22 مرداد) در جلسه تعاملی پلیس و دستگاه قضا در محل دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد، گفت: امنیت بستر تحقق رشد و توسعه است.

 

 سرپرست دادستانی مرکز استان لرستان از حمایت دستگاه قضا و  برخورد قاطع پلیس با هرگونه هنجار شکنی و مخلان نظم و امنیت عمومی  خبر داد  و افزود: یکی از ارکان مهم نظام و حاکمیت مقوله امنیت است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر این امر مهم در سطوح مختلف جامعه احساس نشود بنیان آن نظام متزلزل و خدشه دار خواهد شد از این رو امنیت در جامعه یک نعمت الهی است که بسیاری از جوامع از این نعمت بی بهره هستند .

 

علیپور در ادامه بنابر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند« امنیت یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بحمدالله تاکنون و باتلاش و هم افزایی تمامی ارکان نظام تحقق یافته است»، گفت:  نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی در راستای تحقق عدالت و امنیت است.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تحقق امنیت و عدالت و اجرای صحیح قانون است.

 

 سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد  برخورد قاطع  با هنجار شکنان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی را یکی از برنامه های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برشمرد و اظهار کرد: با هر نوع حرکتی که از سوی هر فرد یا افرادی که مخل نظم وامنیت عمومی وموجبات سلب آسایش مردم باشد قطعا برخورد قاطع انتظامی و اشد مجازات قضایی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد. 

 

کد خبر 959718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha