خبرنگاران به تبیین آرمان های نظام‌ و ترویج ارزش های انقلاب کمک کنند

نورایی نسب گفت: خبرنگاران به تبیین آرمان ها و اهداف والای نظام‌ جمهوری اسلامی و نیز ترویج ارزش های انقلاب کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی اصغر نورایی نسب» امروز (۲۲ مرداد ماه) در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گچساران ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، اظهار کرد: نام گذاری روز خبرنگار رسالت شما عزیزان را سنگین تر می کند، چرا که روز ۱۷ مردادماه مزین به خون خبرنگار شهید «محمود صارمی» شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران این مزین شدن به خون شهید را نشان دهنده تفاوت مسیر و هدف رسانه ها و خبرنگاران ایران اسلامی با رسانه های دنیای غرب دانست و گفت: این مهم بار مسئولیت خبرنگاران را در پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب سنگین تر می کند.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه خبر و در نظام جمهوری اسلامی با رسانه های خارجی باید متفاوت تر باشد، ادامه داد: اخبار ما باید مبتنی بر آموزه های دینی و اسلامی باشد و از صداقت، اخلاق، دقت، پژوهش، تحقیق و... برخوردار باشد.

 

 نورایی نسب یادآور شد: قلم و اخبار رسانه ها باید به تبیین آرمان ها و اهداف والای نظام‌ جمهوری اسلامی و نیز ترویج ارزش های انقلاب کمک کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران با بیان اینکه خبرنگار به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است، گفت: هرچند چشمان تیزبین خبرنگاران باید موضوعات مختلف را رصد و پیگیری و به تبع از مسئولین مطالبه گری کند، آن هم به جهت رفع مشکلات مردم و این انتظار از شما خبرنگان هم می رود.

 

وی با بیان اینکه رسالت اصلی یک خبرنگار این است که از مسئولین حقوق مردم را در زمینه های مختلف به شایستگی مطالبه کنند، ادامه داد: این مطالبه گری کار بزرگ و مهمی است‌‌، ضمن اینکه باید به دنبال نشر اخباری باشیم که امیدآفرین باشد و بتواند مردم ‌را به آرمان های انقلاب نزدیک تر کند.

 

نورایی نسب ضمن تاکید بر اینکه از انتشار اخباری که دو دستگی و نفاق در جامعه ایجاد می کند، پرهیز کنند، گفت: باید مطالبی که حول همدلی، وحدت و انسجام در جامعه است انتشار داده شود.

کد خبر 959785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha