تعویض ساختمان آب منطقه ای در شیراز یک ضرورت به شمار می رود

امیری گفت: به دلیل عدم وجود پله های استاندارد اداری، آسانسور و عدم امکان اصلاح آنها، تعویض ساختمان آب منطقه ای در شیراز یک ضرورت به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (چهارشنبه 22 مرداد) در بازدید سرزده از آب منطقه ای شیراز گفت: یکی از اقداماتی که باید مورد توجه و اولویت اداره ها قرار بگیرد، انجام مناسب سازی است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: متاسفانه وضعیت فیزیکی ساختمان و فضای اداری آب منطقه ای شیراز دارای مناسب سازی لازم برای ورود معلولان و سالمندان نیست.

وی اضافه کرد: تکریم سالمندان و گروه های مختلف شهر باید در دستور کار مدیران اداره های شهرستان قرار بگیرد و هیچ عذری از ادارات و مدیران برای عدم ارائه خدمات مناسب به مراجعان پذیرفتنی نیست.

امیری، جابجایی ساختمان آب منطقه ای شیراز را ضروری دانست و بیان کرد: به دلیل عدم وجود پله های استاندارد اداری، آسانسور و عدم امکان اصلاح آنها، تعویض این ساختمان در شیراز یک ضرورت به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این بازدید بیان کرد: پراکندگی ارائه خدمات موجب ترددهای غیر ضروری در شهر شیراز می شود و همچنین در شرایط کنونی باید دستورالعمل های جدی تری برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا در ادارات شهرستان شیراز اعمال شود.

کد خبر 959800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha