تبیین دستاوردها و تزریق امید رویکرد برنامه های هفته دولت

اکرمی گفت: تبیین دستاوردها و خدمات دولت و تزریق امید در جامعه رویکرد برنامه های هفته دولت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان مرکزی گفت: امسال هفته دولت شرایط متفاوتی را خواهد داشت و برنامه های هفته دولت با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت با سال های دیگر برگزار می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مرکزی، افزود: در این جلسه چارچوب های کلی بزرگداشت هفته دولت در سال جاری اعلام شد.

 

وی با اشاره به اینکه هفته دولت امسال مصادف با دهه محرم و ایام شهادت و سوگواری سید و سالار شهیدان است، افزود: مقرر شدبرنامه های هفته دولت سال 99 رنگ بوی حسینی داشته باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: منشاء انقلاب اسلامی قیام امام حسین علیه السلام بوده است و این موضوع باید در برنامه های بزرگداشت هفته دولت مد نظر قرار گیرد.

 

اکرمی اضافه کرد: امسال با یک بیماری فراگیری به نام کرونا مواجه هستیم لذا سمت و سوی برنامه ها باید به گونه ای باشد که پروتکل های بهداشتی را رعایت و از هر گونه تجمع جلوگیری شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: نکته دیگری که ما امسال در برنامه های بزرگداشت هفته دولت با آن مواجه هستیم، این است که کشور در شرایط اقتصادی ویژه ای به واسطه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران قرار دارد لذا مقرر شد کلیه برنامه های بزرگداشت هفته دولت رویکردی کاملا صرفه جویانه داشته باشد و از هر گونه اعمال هزینه های غیر معقول و غیر منطقی جدا خودداری شود.

 

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مرکزی با بیان اینکه تبیین عملکرد دستگاه های دولتی در فرجه زمانی سال 92 تا پایان دولت امری ضروری است، بیان کرد: دستگاه های دولتی باید اطلاع رسانی درست به صاحبان اصلی انقلاب و کشور که همان مردم هستند به ویژه جامعه هدف خود و داشته باشند.

 

وی ادامه داد: رویکرد برنامه های هفته دولت در سال جاری تزریق امید است که با توجه به شرایط کشور باید مد نظر مدیران قرار گرفته و امید را در جامعه نهادینه کنند.

 

اکرمی اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبی در خصوص پروژه های عمرانی و اثرات آن در زندگی مردم داشته باشند تا مردم نیز از این فعالیت ها مطلع شوند.

 

این مقام مسئول به انجام نشست های خبری با اصحاب رسانه و صدا و سیما و همچنین اطلاع رسانی در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: این نشست ها باید تا پایان سال برگزار شود و اصحاب رسانه نیز به اطلاع رسانی در این زمینه بپردازند.

 

وی با بیان اینکه هفته دولت امسال از 29 مرداد ماه تا ششم شهریور ماه ادامه دارد، اضافه کرد: هر ساله در هفته دولت دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین جامعه هدف نهادهای حمایتی داشتیم به دلیل شرایط امسال مقرر شد که این دیدار ها و تکریم ها به شکل غیر حضوری برگزار شود.

 

کد خبر 959854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha