نشست گروه رسانه ای «آدینه» به ریاست آموزش و پرورش شهرستان خفر برگزار شد

نشست گروه رسانه ای «آدینه» به ریاست رئیس آموزش و پرورش خفر برگزار شد، در این مراسم اعضای گروه رسانه ای «آدینه» ضمن بیان درخواست ها و مطالبات خود از ریاست آموزش و پرورش، حضور جوانان و دانش آموزان در حوزه رسانه را لازم دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست گروه رسانه ای «آدینه» به ریاست رئیس آموزش و پرورش خفر برگزار شد، «خسرو خوشرونیا» با بیان اینکه تشکیل گروه رسانه ای «آدینه» یکی از ضروری و کاربردی ترین اقدامات رسانه ای شهرستان است، گفت: اين پیش قدمی و همت شما جوانان مستعد و با انگیزه قابل تقدیر است‌ و بنده از هیچ حمایتی از گروه رسانه ای آدینه دريغ نخواهم کرد و قدردان علاقه مندان توسعه و پیشرفت شهرستان هستم.

بر اساس این گزارش در ادامه اعضای گروه رسانه ای «آدینه» ضمن بیان درخواست ها و مطالبات خود از ریاست آموزش و پرورش، حضور جوانان و دانش آموزان در حوزه رسانه را لازم دانستند و خواهان حضور دانش آموزان در موضوع رسانه شدند.

«علیرضا باقری»، مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی جمعه خاوران، رسانه تصویری آدینه را رسانه ای انقلابی و تلاشگر و هدفمند در راستای تولید محتوای انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: این رسانه در حوزه دانش آموزان و انعکاس نخبگان فرهنگی علمی و دیگر زمینه ها با تمام وجود به میدان خواهد آمد.

«علیرضا شریفی»، عضو شورای اسلامی شهر خاوران به استفاده از ظرفیت رسانه آدینه به سمت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در حوزه آموزش و پرورش دانش آموزان مستعد در زمینه های مختلف وجود دارد و رسانه «آدینه» به عنوان رسانه تصویری شهرستان می‌تواند در این حوزه به آموزش و پرورش شهرستان کمک کند و قطعا این اقدام خروجی مطلوبی در پی خواهد داشت.

کد خبر 959862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha