خود تحریمی بزرگترین آفت صنعت در استان قزوین است

جمالی پور گفت: خود تحریمی بزرگترین آفت صنعت در استان قزوین است و به هیچ عنوان نباید پیش روی سرمایه گذاران سنگ اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان البرز بیان کرد: نیاز اساسی کشور افزایش تولید است و باید از فرصت تحریم ‌ها برای خودکفایی در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

 

استاندار قزوین ادامه داد: تلاش برای رونق تولید و تثبیت وضعیت آن در شرایط تحریم یکی از مهم ترین اولویت هایی است که باید با همکاری مشترک دستگاه های دولتی و فعالان بخش خصوصی، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه خود تحریمی بزرگترین افت صنعت  در استان قزوین است، افزود: به هیچ عنوان نباید پیش روی سرمایه گذاران سنگ اندازی کنیم؛ شرایط کنونی کشور، شرایط یک جنگ تمام‌ عیار اقتصادی است و صنعت‌گران و تولیدکنندگان در خط مقدم این جنگ قرار دارند.

 

جمالی پور تصریح کرد: ظرفیت‌ها و امکانات فراوانی داریم و باید با حمایت از صنایع و بخش تولید، مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: رونق واحدهای تولیدی، رونق اشتغالزایی و افزایش تولید ملی را در پی خواهد داشت و این موضوع از پایه های اصلی رونق تولید در کشور محسوب می شود.

 

استاندار قزوین یادآور شد: واحدهای صنعتی و تولیدی صنعتگران ما توانسته اند با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی در عرصه تولید، موجب خودکفایی اقتصادی شوند.

کد خبر 959899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha