مطالبه گری بر پایه رعایت اخلاق باشد

میرمضفری سمن ها را سرمایه ها و بازوان اجرایی دولت در پیشبرد اهداف پیش رو اعلام کرد و گفت: مطالبه گری باید با رعایت اخلاق، حدود و حفظ شانیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری » شامگاه (چهارشنبه، 22 مرداد ) در نشستی که به‌مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی در انزلی برگزار شد، اظهار داشت: در اجرای درخواست های شما با وجود محدودیت‌های قانونی و منابع با زبان و عمل در کنار شما هستم.

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه باید دست‌های یکدیگر را بگیریم و از هم بیاموزیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حرکت‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات کند هستیم اما باید از جایی شروع کنیم و خرده‌گیری‌ها را به کناری نهاده و به نقطه مشترکی برسیم.

 

وی با اشاره به اینکه اهداف و مسیر ما یکی است، تصریح کرد: با وجود هدف مشترک، مسیرهای رسیدن به این اهداف متفاوت است و در راه رسیدن به آن باید فهم، دل، زبان و راهی یگانه پیدا کنیم.

 

میرغضنفری افزود: به‌عنوان نماینده حاکمیت دولت به اندازه توانم همراه خواهم بود، شما نیز باید در چارچوب مطالبه‌گر باشید اما در بیان مطالبه؛ اخلاق، حدود و شانیت را رعایت کنید.

 

وی یاد آور شد: نظام ما نظام مردم سالاری دینی براساس دموکراسی است این بدان معنی است که مطالبات خود را بر مبنای قانون و پروتکل‌ها بیان کنیم.

 

میرغضنفری یکی از موضوعاتی که در این دولت مورد توجه و تاکید قرار گرفته را ارتباط با سمن ها بر مبنای قانون عنوان کرد و متذکر شد: در این راستا فرمانداری انزلی آمادگی دارد موانع پیش رو را تسهیل کند تا در کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

کد خبر 959931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha