انتقاد ما از مجلس سازنده و برادرانه است/ در موضوع کرونا به چین نامه نوشتم

بادامچیان با بیان اینکه رییس مجلس باید کسی باشد که شاعبه ای نداشته باشد گفت: انتقاد ما در مجلس سازنده و برادرانه است و با دامن زدن به اختلاف سلیقه ها مخالفیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «اسدالله بادامچیان» در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: حزب موتلفه وارد بازنگری شده و با نظم بیشتر در بیانیه گام دوم وظایف خود را بهتر انجام می دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بیش 50 درصد حزب موتلفه را جوانان تشکیل می دهند افزود: حزب موتلفه اسلامی و شورای مرکزی این حزب از 4 دهه نسل جوانان کشور تشکیل شده است.

بادامچیان با اشاره به عضویت حزب موتلفه اسلامی در اعتلاف تصریح کرد: در انتخابات مجلس یازدهم اعتلاف تشکیل شد اما میسر نشد جامعه روحانیت مبارز و تشکل های اصولگرایی با انها همراه شود اما موتلفه اسلامی عضو اعتلاف شد و مورد  تجلیل قرار گرفت.

وی در مورد انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اختیارات مجلس یازدهم در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نظر موتلفه این است که اختیار با نمایندگان است.

بادامچیان تصریح کرد: برای ریاست مجلس شورای اسلامی باید کسی انتخاب شود که شاعبه ای نداشته باشد و اختیار این انتخاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی گفت: اگر نقدی به مجلس داریم برادرانه و سازنده است و با تخریب و دامن زدن به اختلاف سلیقه ها مخالفیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد کرونا اظهار کرد: در موضوع کرونا به حزب چین نامه نوشتم و انها به ما کمک کردند اما به دلیل بحث معاون وزیر بهداشت با چینی‌ها رابطه قطع شد و در زمانی دیگر ۴۰ هزار ماسک فرستادند و ما تمام ماسک ها را به وزارت بهداشت فرستادیم.

وی افزود: در رابطه با چین ما با وزارت خارجه هماهنگ هستیم و در ارتباط موتلفه اسلامی با کره نیز این ارتباط برای نظام اسلامی است.

بادامچیان با اشاره به حادثه لبنان گفت: موتلفه اسلامی در این حادثه با لبنان همدری کرد و بنده پیام ویژه‌ای برای سید حسن نصرالله فرستادم و به دیدن سفیر این کشور رفتیم و گزارش خوبی در این جلسه از لبنان ارایه شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: لبنان مرکزیت دینی است و اینده لبنان در اختیار مردم ان کشور است.

وی گفت: در انتخابات 1400  نیازمند تحول هستیم و پیشنهاد ما به شورای نگهبان این است که تعریف کاملی از رجل سیاسی و مذهبی ارایه  دهد ، برخی رجل سیاسی هستند اما رجل مذهبی نیستند.

بادامچیان اظهار کرد: برخی رجل مذهبی محسوب می شوند اما رجل سیاسی نیستند ارایه این تعریف از تعداد استقبال کنندگان برای ثبت نام ریاست جمهوری می کاهد و کار بسیاری از نهادها در انتخابات کمتر شده و موجب صرفه جویی است./

کد خبر 959937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha