کشف اخلاص مسئولان بعنوان پاسخگو هنر خبرنگار است

میرسلیم با تاکید بر اخلاق حرفه‌ای خبرنگار و تاثیر آن بر ارایه صحیح اخبار گفت: کشف اخلاص مسئولان بعنوان پاسخگو هنر خبرنگار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «مصطفی میرسلیم» در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: ۴۰ سال است که در کنار بادامچیان با خبرنگاران همکاری می کنیم و نکاتی که عرض می کنم کلی گویی نیست و مجموعه تجربیات ما است.

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  با بیان اینکه خبرنگاری یکی از ارکان اصلی استحکام مردمسالاری است اظهار کرد: تمام مطالبی که در حوزه شفافیت مطرح می شود مربوط به خبرنگاری است.
نقدها باید به موقع بیان شود، زودتر باشد یا دیرتر فایده ندارد. خبرنگار باید تشخیص دهد که در چه زمانی باید حق را بیان کند.

میرسلیم  با اشاره به اهداف افراد از بیان حق گفت : حق باید کامل بیان شود نه به شکل نصفه و نیمه و گزیده، گزیدن صحبت ها باید با هماهنگی صاحب سخن باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت اخلاق حرفه ای خبرنگارى و تاثیر ان بر ارایه اخبار درست و کامل گفت:من در زمان وزارت ارشاد خود مطلبی را مطرح کردم و آن هم اخلاق خبرنگاری بود. اخلاق خبرنگاری از مسائل اساسی و مهم است.

وی  با بیان اینکه مراعات مسائل اخلاقی شامل چند بند است اظهار کرد: اول از همه این است که من در مقام مسئول پاسخ دهنده چقدر اخلاص دارم و اگر شما به عنوان خبرنگار این را کشف کنید، این هنر شماست.
خبرنگار نباید حق را ابزار لذت نفس خود قرار دهد و یک خبر را طوری ارائه دهد که مقاصد شخصی او محقق شود./

کد خبر 959940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha