تصویب ۶ مصوبه جدید در دهمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان

مسلم مروجی فرد گفت: ۶ مصوبه در راستای حل مشکلات سرمایه گذاری منطقه جنوب کرمان در دهمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان تصویب شد.

«مسلم مروجی فرد» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری دهمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان در استانداری کرمان خبر داد و گفت: در این جلسه، 6 مصوبه در راستای حل مشکلات سرمایه گذاری منطقه جنوب کرمان در دهمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان تصویب شد.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: ارتقای زیست محیطی شهرک های صنعتی، تامین زیرساخت شهرک های صنعتی، تأمین زمین برای احداث کارخانه های کنسانتره منگنز و آهک در جیرفت، کارخانه کنسانتره مس در عنبرآباد و کارخانه کاربید سیلیسیوم در منوجان از جمله مصوبات این جلسه بود.

وی تاکید کرد: در صورت تامین زمین برای اجرای این 4 طرح، سرمایه گذری بالغ بر 4 هزار و 160 میلیارد ریال انجام شده است و برای بیش از 290 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

مروجی فرد ابراز کرد: در کارگروه های رفع موانع تولید جنوب استان، تاکنون 133 مصوبه اخذ شده که با تلاش این سازمان و همکاری سایر نهادها تاکنون بیش از 92 درصد آنها یعنی 123 مصوبه اجرایی شده است.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: دهمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور استاندار کرمان، مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری، رئیس و معاونان این سازمان، فرماندار عنبرآباد، مدیران منطقه ای و استانی و جمعی از سرمایه گذاران در استانداری کرمان برگزار شد.

کد خبر 960127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha