حمله هکری صهیونیستها را وحشت انداخته است

، رژیم صهیونیستی می گوید حمله هکری توسط یک گروه وابسته به کره شمالی علیه صنایع نظامی این رژیم موجب خسارات بیشماری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز، رژیم صهیونیستی می گوید حمله هکری توسط یک گروه وابسته به کره شمالی علیه صنایع نظامی این رژیم موجب خسارات بیشماری شده است. یک شرکت امنیت سایبری در سرزمین های اشغالی ادعا می کند هکرها احتمالاً مقدار زیادی اطلاعات را به سرقت برده اند.

 

وزارت امور نظامی اسرائیل روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام كرد كه هكرها در قالب کارفرماهای تجاری از شرکت های اسرائیلی خواسته اند لیستی از شرایط شغلی را برای آنها ارسال کنند.

 

هکرها با استفاده از این اطلاعات نرم افزارهای جاسوسی را وارد کامپیوترهای کارمندان اسرائیلی کردند و از این طریق سعی در کسب اطلاعات طبقه بندی شده کرده اند.

 

به گفته مقامات صهیونیستی هکرها نام خود را گروه لازاروس گذاشته و در شبکه های اجتماعی لینکی برای خود ایجاد کرده اند.

 

مقامات آمریکایی و اسرائیلی اعلام كردند كه گروه لازاروس كه با نام كبرا پنهان نیز شناخته می شود ، از پیونگ یانگ حمایت می شود.

 

دادستان های ایالات متحده واحد هکری را متهم کرده اند که برای نفوذ به ایمیل های شرکت سونی پیکچرز در سال 2014 و سرقت ده ها میلیون دلار از بانک مرکزی بنگلادش در سال 2016 را هدیه داده است.

 

پیونگ یانگ این گزارش را نه تأیید و نه انكار كرده است.

 

مقامات اسرائیلی می ترسند که داده های طبقه بندی شده به سرقت رفته توسط کره شمالی را به دست مقامات ایرانی برسد. صهیونیستها در سال های گذشته تاسیسات هسته ای ایران را مورد حمله سایبری قرار داده اند.

 

در اوایل ماه می ، اسرائیل یک حمله تروریستی سایبری علیه تاسیسات بندر شهید رجایی انجام داده بود.

کد خبر 960151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha