شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند

کامیل کریمیان گفت: شهیدان رجایی و باهنر پرچمداران دولت مکتبی و الگویی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان، کامیل کریمیان فرماندار ویژه سقز عصر روز 23 مرداد ماه در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته دولت در سقز اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در دوران فعالیت خود در سطح کشور با وجود تحریمهای ظالمانه و فشارهای اقتصادی، دستاوردهای زیادی داشته است که باید برای مردم بازگو شود.

 

وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند، اعلام کرد: دولت در استان کردستان تلاش‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان، راه آهن سنندج،  افزایش ظرفیت منابع آب استان انجام داده و باید این خدمات به اطلاع عموم مردم رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: علیرغم گسترش ویروس کرونا در سطج کشور و مشکلاتی که دامنگیر دولت و مردم شد اما دولت کشور را با همه مشکلات به خوبی اداره کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان سقز کاهش فروش نفت، آزاد سازی سهام عدالت، حمایت از تولید و بورس، تلاش برای کمک به معیشت خانوارها، کسری بودجه و تامین آن از منابع غیر نفت، افزایش تورم، حوادث غیر مترقبه چون سیل، کرونا و زلزله، کاهش ارزش پول ملی را از جمله مشکلات اقتصادی دانست که دولت با آن روبرو است.

 

کریمیان اعلام کرد: در شهرستان سقز هم اقدامات خوبی انجام شده و برخی از پروژه‌های اساسی در حال تکمیل شدن است که مهمترین پروژه نیمه تمام، طرح فرودگاه سقز است که تا پایان دولت به اتمام می‌رسد.

 

وی بیان کرد: توسعه فضای بیمارستانی و افزایش تخت‌ها از دیگر اقدامات دولت در شهرستان سقز است که از جمله می‌توان به آماده سازی بیمارستان شفا، ساخت کلینیک تخصصی و توسعه بیمارستان تامین اجتماعی اشاره کرد.

 

فرماندار ویژه سقز با اشاره به همزمانی هفته دولت با آغاز ماه محرم بر برگزاری برنامه‌های مناسب و رعایت شان این ایام و برگزاری مراسم‌های عزاداری با رعایت شرایط پروتکل‌های ستاد کرونای کشوری تاکید کرد.

کد خبر 960165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha