ضرورت رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری های محرم

حجت الاسلام فاطمی مردم و هیئت های مذهبی را به رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا توصیه کرد و گفت: امید است با رعایت نکات بهداشتی عزاداری های محرم درخور اهل بیت برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد حجت الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز (جمعه ۲۴ مرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، سالروز مباهله پیامبر را تبریک گفت و اظهار کرد: سخن پیامبر (ص) در این روز همه آحاد بشری را فرا می گیرد و همه مورد خطاب فرمایش ایشان هستند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) در روز مباهله جایگاه رفیع اهل بیت را به همگان شناساند ادامه داد: ایشان برای ماندگاری اسلام عزیزترین کسان خود را در این روز به میدان آورد.

 

خطیب جمعه موقت شهرکرد حیا را تابلوی کمالات انسانی خواند و تصریح کرد: حیا زاییده ایمان و عقل است و انسان مومن هرگز بی حیایی نمی کند.

 

حجت الاسلام فاطمی به در پیش بودن ایام عزاداری محرم اشاره کرد و ادامه داد: هرچند ماه محرم ماه خدمت همه جانبه به اهل بیت (ع) برای ما است ولی امسال شرایط عزاداری ها متفاوت است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد مردم و هیئت های مذهبی را به رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا توصیه کرد و گفت: امید است با رعایت نکات بهداشتی عزاداری های محرم درخور اهل بیت برگزار شود.

 

وی تهدیدهای آمریکا برای مذاکره با ایران را توخالی خواند و خاطرنشان کرد: ایران هرگز با زبان تهدید تسلیم خواسته های دشمنان نمی شود.

 

خطیب جمعه موقت شهرکرد در پایان اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس باید چشم و زبان مردم باشند و مشکلات مردم را مطالبه کنند.

 

کد خبر 960274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha