مهلت شرکت درجشنواره بین الملی «من غدیری‌ام» تمدید شد

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی از تمدید مهلت شرکت در جشنواره بین الملی «من غدیری‌ام» تا پایا مرداد ماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین«حسن فرزانه موحد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: در این ایام دهه ولایت برنامه های مختلفی در کانون فرهنگی هنری شهید صالحی قم برگزار شد که برگزاری جشنواره «من غدیری‌ام» از آن جمله است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به ضرورت تبیین غدیر از سنین خردسالی و کودکی تصریح کرد: در همین راستا کودکان و خردسالان در این جشنواره ویژه دیده شده اند.

 

حجت الاسلام فرزانه موحد در ادامه با اشاره به شیوه برگزاری  نخستین جشنواره  بین‌المللی «من غدیری‌ام» ادامه داد: این جشنواره در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان، برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به بخش عمومی جشنواره من غدیری ام گفت:این بخش شامل موضوعات رمان‌خوانی (بر اساس کتاب ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند)، تاریخ دهه ولایت، عکاسی، کلیپ، حدیث نویسی، دابسمش و مدیریت فضای مجازی در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام فرزانه موحد به بخش کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: این بخش در موضوعات رنگ آمیزی (ویژه خردسالان زیر 7 سال)، نقاشی (ویژه کودکان 5 تا 10 سال) و نامه‌ای به امام علی(ع) (ویژه نوجوانان 10 تا 16 سال) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به جوایز این جشنواره ادامه داد: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، تلسکوپ و میکروسکوپ، دوچرخه، تبلت، کارت هدیه، و غیره  از جمله جوایز این جشنواره برای برگزیدگان است.

 

حجت الاسلام فرزانه موحد افزود: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه آیین‌نامه جشنواره به آدرس @manghadiriam110 در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری کانون فرهنگی شهید صالحی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، استانداری قم، شهرداری قم، بنیاد بین المللی غدیر،دفتر تبلیغات حوزه های علمیه، سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و موسسه فرهنگی بشارت بهشت برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی در پایان با اشاره به تمدید مهلت شرکت در این جشنواره افزود: علاقه‌مندان تا( 31 مرداد) فرصت دارند در جشنواره (من غدیری ام) شرکت کنند.

کد خبر 960323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha