نفرات برتر مسابقه خوانش خطبه غدیر اعلام شد

حجت الاسلام اباذر بیگی گفت: نفرات برتر مسابقه خوانش خطبه غدیر که در بین کانون های مساجد شهرستان خوی برگزار شده بود، اعلام شد.

« حجت الاسلام اباذر بیگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: این مسابقه در دوبخش صوتی و تصویری برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال اعضای کانون های مساجد نیز قرار گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی افزود: در این برهه حساس زمانی بر ماست که باید ها و نباید های غدیر را برای نسل جوان آموزش دهیم و برای اینکار نیز برگزاری مسابقات فرهنگی بهترین روش است.

 

وی ادامه داد: در بخش صوتی شرکت کنندگان باید یک بخش کوتاه از ترجمه خطبه غدیر را انتخاب کرده و در 3دقیقه با بهترین صورت ممکن قرائت می کردند.

 

بیگی با بیان اینکه در این مسابقه اعضای خانواده نیز درگیر بودند، گفت: در بخش تصویری نیز باید یک بخش کوتاه از ترجمه خطبه غدیر را انتخاب کرده و فیلم‌موبایلی از خوانش آن‌در یک تا 3 دقیقه تهدیه می شد.

 

این مسئول اضافه کرد: در این مسابقه تمامی گروه های سنی می توانستند شرکت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این مسابقه آقایان «کارگر و شرفخانی» از کانون بقیه الله و خانم ها «فرج پور و شاه‌نظری» از کانون منتظر توانستند مقام های برتر را به خود اختصاص دهند.

 

کد خبر 960413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha