نشست هیئت حقوقی مسلمانان هند برای بازسازی مساجد در «حیدرآباد»

اعضای محلی «هیئت حقوقی شخصی همه مسلمانان هند» نشستی را در روز ۱۶ آگوست برای بحث درباره مسئله تخریب دو مسجد در محوطه «سکرتریت» حیدرآباد و طرح یک استراتژی برای بازسازی این مساجد برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « siasat»،اعضای محلی «هیئت حقوقی شخصی همه مسلمانان هند» نشستی را در روز 16 آگوست (یکشنبه 26 مرداد) برای بحث درباره مسئله تخریب دو مسجد در محوطه «سکرتریت» حیدرآباد و طرح یک استراتژی برای بازسازی این مساجد برگزار می کنند.

 

«مولانا ولی رحمانی»،دبیر کل «هیئت حقوقی شخصی همه مسلمانان هند» پیش از این به اعضای هیئت «تلانگانا» دستور داده بود تا نشستی را در این زمینه برگزار کنند اما این نشست به دلیل اختلال هایی که از سوی برخی گروه ها به وجود آمد،تشکیل نشد.

 

علاوه بر اعضای محلی،نمایندگان گروه های مسلمان و سازمان های مذهبی نیز برای حضور در این نشست که هدف آن طرح یک استراتژی برای بازسازی این مساجد است،دعوت شده اند.

 

«مولانا ولی رحمانی» در نامه ای به فرماندار حیدرآباد از او خواست تا با اعضای «هیئت حقوقی شخصی همه مسلمانان هند» دیدار داشته باشد.

 

اتحادیه مسلمانان متحد متشکل از حزب سیاسی محلی و سازمان های اسلامی هم بیانیه هایی را در رسانه ها در این زمینه صادر کرده اند.

 

پیش از این نیز کمپین جمع آوری امضا برای بازسازی مساجد واقع در «سکرتریت» در حیدر آباد هند راه اندازی شده بود.

 

«مشتاق ملک» رئیس کمیته اقدام مشترک در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده بود که برنامه بازسازی این مساجد در 15 روز آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 960473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha