طرح نان کریمان در شهرستان سنقروکلیایی  اجرا شد

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی، از اجرای طرح نان کریمان در ۳۰ نانوایی شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا اکبری امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی بااشاره به اجرای طرح کریمانه نان در شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: طرح نان کریمان با توزیع 1000بن خرید در 30نانوایی شهرستان توزیع و در جهت رفاه حال نیازمندان اجرایی شد.

 

وی با توجه به ضرورت رزمایش همدلی و مواسات و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، افزود: با توجه به موج دوم شیوع کرونا و آسیب دیدن طیف قابل توجهی از مردم از نظر اقتصادی  همه ی مومنین باید در حد توان برای رفع نیاز افراد آسیب دیده و نیازمندان تلاش کنند .

 

امام جمعه سنقروکلیایی اظهار داشت: مردم می توانند زمانی که برای تهیه  نان به نانوای ها مراجعه می کنند مبلغ جزئی بیشتری پرداخت کرده و آن را برای خرید بن نان اختصاص دهند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح کریمانه نان و نحوه همکاری مردم در این طرح، تصریح کرد: کارت هایی برای این طرح طرحی شده که به وسیله آن برای نیازمندان در شهرستان نان تهیه شده و با حفظ کرامت آنها در اختیارشان قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: زمانی که همه مردم در این طرح شرکت کنند با این کمک های مردمی کسی بدون غذا روزگارش را سپری نخواهد کرد و افراد نیازمند با عزت می توانند از برکات این طرح بهره مند شوند.

 

امام جمعه سنقروکلیایی ضمن اشاره به  اجرایی شدن دو طرح دیگر به نام طرح کرامت در سنقروکلیایی بیان کرد: طرح کرامت شامل بن گوشت و شیر (هر بن شیر ( یک لیتر شیر )وهر بن گوشت (به مبلغ 100 هزار ریال )  می باشد که در نظر داریم این طرح را نیز اجرایی کنیم.

 

وی در پایان ضمن درخواست از مردم برای شرکت در این طرح گفت: با اجرایی شدن این طرح و ادامه یافتن آن سفره ی کسی خالی نخواهد بود و مردم به قصد قربت برای رضای خدا در این طرح شرکت کنند

کد خبر 960474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha