آغاز به کار سیزدهمین دوره طرح آموزشی تربیتی اسوه

سیزدهمین دوره طرح آموزشی تربیتی اسوه امروز ۲۵ مرداد در بنیاد فرهنگی هفتم تیر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سیزدهمین دوره طرح آموزشی تربیتی اسوه امروز 25 مرداد ماه در سالن فرهنگی سرچشمه بنیاد فرهنگی هفتم تیر آغاز به کار کرد.

 

حجت الاسلام «مهدی اخوان صباغ» رییس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی» دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر، «مسیب زاده» مدیر کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، خواجه پیری و یاراحمدی سرپرست اداره آموزش سنجش مهارت های قرآنی سازمان دارالقرآن در این مراسم حضور دارند.

 

در این مراسم، اعضای جدیدالورود به طرح آموزشی تربیتی اسوه به قرائت میثاق نامه پرداختند که «محمد حسین سجادی پور» از استان قم، قاری و نماینده گروه جدیدالورود نصر و محمد شیخ از استان گیلان حافظ کل قرآن و نماینده گروه جدیدالورود مصباح میثاق نامه طرح آموزشی تربیتی اسوه را قرائت کردند. این مراسم به صورت مجازی برگزار شد.

 

در ادامه، تفاهم نامه همکاری بین طرح اسوه و طرح استعدادهای قرآنی رییس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر به امضا رسید.

 

همچنین از قاریانی که اخیرا موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند، مهدی شیروی از استان اصفهان و علی احمدی آسور از استان خراسان رضوی تقدیر شد. همچنین از «محمدعلی خواجه پیری» و افرادی که موفق که کسب گواهینامه تخصصی از طرح ارزیابی قاریان و طرح ارزیابی حافظان شده اند، تقدیر شد.

 

کد خبر 960490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha