اسامی برگزیدگان «پویش حوزوی مسابقات قرآن کریم» اعلام شد

معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه به مناسبت فرارسیدن اعیاد ذی الحجه، اسامی برگزيدگان مسابقات قرآن كريم كه در قالب پويش حوزوي مسابقات قرآن كريم در سال ۹۸ برگزار شده بود را اعلام کرد و جوایز به صورت نقدي به حساب آنان واريز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه به مناسبت فرارسیدن اعیاد ذی الحجه، اسامی برگزيدگان مسابقات قرآن كريم كه در قالب "پويش حوزوي مسابقات قرآن كريم" در سال ۹۸ برگزار شده بود را اعلام کرد و جوایز به صورت نقدي به حساب آنان واريز شد.

 

پويش حوزوي مسابقات قرآن كريم از سال ۱۳۹۷، با تدبیر آیت الله سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در راستای حضور منسجم و متمركز حوزويان در مسابقات قرآني متنوع كشور با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه برنامه ريزي شد.

 

به توفيق الهي پس از دو دوره برگزاري با استقبال خوب و بازخوردهاي مثبت مخاطبان همراه بوده است و در سال ۹۸ نیز، شاهد حضور طلاب برادر و خواهر حوزه علميه خراسان و همسران و فرزندان ايشان در بيش از ۱۵۰۰ نفررشته در مسابقات مختلف قرآني كشور بوديم و از اين ميان ۱۲۵ نفر موفق به كسب امتيازات برتر در حدود ۲۰ رشته‌ی مسابقات قرآنی شدند.

 

براساس این گزارش، برگزاري مرحله پاياني برخي مسابقات (در رشته هاي شفاهي) به دليل شيوع ويروس كرونا، چندين مرحله به تعويق افتاد و جمع بندي نتايج نهايي با تأخير مواجه شد و تا مرداد ۹۹ به طول انجامید. گفتنی است، رتبه بندي نفرات برتر، بر اساس حداقل امتياز لازم براي هر رتبه بوده است.

 

جزئيات اسامي برگزيدگان و ميزان هداياي پرداختي در كانال اطلاع رساني اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان با عنوان « اهل الذكر» در پيام رسان ايتا به نشاني https://eitaa.com/khaliferahman اعلام شده است.

کد خبر 960499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha