اهدای ۸۰ دستگاه قلم قرآنی توسط خیرین شیرازی به زندان های استان فارس

ابراهیمی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه آموزش های غیر حضوری قرآن کریم، تعداد ۸۰ دستگاه قلم قرآنی استاد «بهرام پور» از محل کمک های خیرین شیرازی، تهیه و بین زندان های تابعه توزیع شد.

«اسحاق ابراهیمی» با اشاره به اینکه اجرای فعالیت های قرآنی یکی از مهم ترین استراتژی های سازمان زندان ها در راستای اصلاح و تربیت زندانیان است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت:‌ آموزش های قرآن کریم گامی مهم و اساسی است که به منظور تغییر نگرش و رفتار زندانیان، کاهش آسیب ها و کاهش نرخ بازگشت به زندان شکل می گیرد.

مدیر کل زندان های فارس با اشاره به اینکه فعالیت های قرآنی در زندان های استان فارس شامل آموزش زندانیان در ۲ قسمت به اجرا می رسد، تاکید کرد: بخش عمومی شامل روخوانی، روانخوانی و مفاهیم و بخش اختصاصی شامل حفظ، قرائت و تجوید، به منظور اجرای مسابقات قرآنی و طرح های قرآنی نظیر «صبح روشن» است.

وی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه آموزش های غیر حضوری قرآن کریم، تعداد ۸۰ دستگاه قلم قرآنی استاد «بهرام پور» از محل کمک های خیرین شیرازی، تهیه و بین زندان های تابعه توزیع شد، افزود: دار القرآن و مدارس قرآنی در زندان های استان فعال بوده و تعداد پنج هزار و ۱۸۴ نفر زندانی در این ۲ محل مشغول آموزش های قرآنی هستند.

ابراهیمی اضافه کرد:‌ جمع کل قلم های قرآنی موجود در زندان های استان ۱۱۱ دستگاه است و همچنین تعداد ۱۱ دستگاه مرجع قرآنی در زندان ها موجود و مورد استفاده زندانیان قرار می گیرد.

کد خبر 960511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha