جمع آوری کمک های مردمی برای اجرای طرح اطعام حسینی در زنجان

صفری با اشاره به راه اندازی سامانه خیر و احسان (سخا) در کمیته امداد گفت: خیرین می توانند با مراجعه به این سامانه در طرح اطعام حسینی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی سامانه سخا در زنجان گفت: این سامانه به‌منظور ارائه خدمات بهتر و منسجم‌تر به نیازمندان راه‌اندازی شده است.

 

هدایت صفری خاطرنشان کرد: مراکز خیریه و علاقه‌مندان جهت ثبت عملکرد خدمات خود می توانند با ورود به این سامانه به آدرس Esakha.ir و با کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام خیرین و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده افراد عضو این سامانه شوند و کمک‌های خود را در قالب اطعام حسینی به نیازمندان اهدا کنند.

 

وی به اجرای رزمایش «ایران همدل» در زنجان گفت: در مرحله نخست پویش ایران همدل" تعداد ۳۲ هزار بسته مواد غذایی به ارزش پنج میلیارد تومان بین نیازمندان و محرومان و همچنین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

 

این مقام مسئول به آغاز اجرای مرحله دوم از این رزمایش اشاره کرد و گفت: این مرحله با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» اجرا می شود و از تمام خیران و مردم استان دعوت می شود تا در این رزمایش شرکت کنند.

 

صفری یکی دیگر از طرح های کمیته امداد در این ایام را اجرای طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان خواند و گفت: در این طرح ۱۱۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲ میلیارد تومان در بین خانواده‌های توزیع شد.

 

هم اکنون نیز مردم نوع‌دوست و خیران با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۰۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی می‌توانند نسبت به مشارکت در مرحله دوم پویش ملی "ایران همدل" و کمک به رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و اجرای طرح اطعام حسینی، اقدام کنند.

کد خبر 960544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha