تقدیر از دکتر خواجه پیری موسس طرح اسوه

در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره طرح آموزشی تربیتی اسوه از دکتر محمدعلی خواجه پیری موسس طرح قرآنی اسوه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره طرح آموزشی تربیتی اسوه از دکتر محمدعلی خواجه پیری موسس طرح قرآنی اسوه تجلیل شد.

 

همچنین از قاریانی که اخیرا موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند نیز تجلیل شد که در این مراسم مهدی شیروی از استان اصفهان و علی احمدی آسور از استان خراسان رضوی دو قاری نوجوانی بودند که اخیرا به حفظ کل قرآن کریم نایل شده اند.

 

در ادامه مراسم به صورت مجازی از سید محمد حسینی پور از استان سمنان قاری درجه 2، امیرحسین حیدری از استان تهران قاری درجه 3، محمدرضا زاهدی از استان تهران قاری درجه 3، مهدی عبرتی از استان گیلان قاری درجه 3، محمد حسین جان نثاری از استان اصفهان قاری درجه 4، مصطفی دهقان از استان خراسان جنوبی قاری درجه 4، علی ساجدی مقدم از استان خراسان رضوی قاری درجه 4 و سبحان قادری از استان تهران قاری درجه 4 تجلیل شد. این افراد موفق به کسب گواهینامه تخصصی از طرح ارزیابی قاریان شده اند.

 

همچنین در طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم، مهدی عبرتی از استان گیلان حافظ درجه 2، محمدرضا زاهدی از استان تهران حافظ درجه 3، محمد حسین شاه علی از استان تهران حافظ درجه 3 و محمد یوسف علوی منش از استان قزوین حافظ درجه 3 موفق شدند گواهینامه تخصصی دریافت کنند.

 

کد خبر 960557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha