رسانه های انقلابی حضور مردم در صحنه را به خوبی به دشمنان نشان دادند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: اگر انگیزه های الهی، دینی و مذهبی خبرنگاران نبود با آن حجم تبلیغات دشمن اتفاق دیگری افتاده بود اما رسانه های همسو با نظام طی این ۴۲ سال حضور مردم در صحنه را به خوبی نشان دشمن دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حسین انجام شعاع، شنبه(۲۵ مرداد) با حضور در دفترنمایندگی خبرگزاری شبستان در استان ضمن خداقوت و تبریک روز خبرنگار؛ از تلاش های این رسانه در انعکاس اخبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مراسم ملی و مذهبی قدردانی کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نقش خبرنگاران و رسانه ها در رساندن پیام به مردم را نقشی برجسته و مهم خواند و تصریح کرد: اگر رسانه ها نبودند هر اتفاقی چه در جهت مثبت و یا منفی که در جامعه رخ می داد، ابتر می ماند و مردم مطلع نمی شدند تا نسبت به آن اتفاق عکس العمل نشان بدهند.

 

وی با بیان اینکه همین اطلاع رسانی ها می تواند منشأ تحولات باشد؛ افزود: وقتی خبرنگار نقش بی بدیل خود را با تحمل سختی ها در انعکاس اخبار ایفا می کند، زمینه تحول را هم ایجاد می کند و اگر اطلاع رسانی در بستر خود و سالم انجام شود اتفاقات جامعه نیز به دنبال چنین انعکاسی، تحولات مثمر و در راستای اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود اما اگر اطلاع رسانی در بستر خود نباشد و تحریف یا جعلی باشد باعث می شود واکنش ها درست و در جهت اهداف نظام نباشد.

 

انجام شعاع خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش و رسالتی در قبال نظام و انقلاب و مردم دارد و {از طرفی} حضور تأثیرگذار و سازنده مردم در جهت پشتیبانی از انقلاب به خوبی انجام شده و رسانه ها به عنوان پشتیبان و یک پای کارِ برنامه های شورا در جهت انعکاس رویدادها بودند و در نشست های خبری و برنامه ها و مراسمی که شورا بانی است، حضور خوبی دارند.

 

وی مراسمی که شورای هماهنگی برگزار کننده آن است از جمله ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و... را مورد اشاره قرار داد و گفت: مراسم ۹ دی یکی از برنامه های مهمی است که شورا برگزار می کند و رسانه ها توانستند با انعکاس خوب در جهت پشتیبانی مردمی نظام به شورا کمک کردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: علیرغم اینکه مشکلات زیادی در بحث اقتصاد و معیشت هست اما مردم به خاطر اعتقادات خود هر زمان که به آنان اعلام شده در مراسم حضور داشته و پشتیبانی خود را از نام اعلام و رسانه ها نیز این را خوب منعکس کردند.

 

وی افزود: فتنه ۸۸ در حالی که می رفت تا اساس انقلاب را از بین ببرد و در خارج هم رسانه های مختلف علیه نظام کار و مطالب سوء را منتشر می کردند اما حضور مردم باعث خنثی شدن توطئه ها شد و آنچه باعث می شود حضور مردم را بببینند کار رسانه ها است؛ رسانه های ما علیرغم بودجه، نیرو و امکانات کم در مقابل اینها قد علم کرده و جواب می دهند در حالیکه رسانه های بیگانه با امکانات فراوان و اجیر کردن افراد کار می کنند اما خبرنگاران ما به خاطر اعتقاد و انگیزه می آیند و بیش از وظیفه خود کار می کنند.

 

 

انجام شعاع تصریح کرد: اگر انگیزه های الهی، دینی و مذهبی خبرنگاران نبود با آن حجم تبلیغات دشمن اتفاق دیگری افتاده بود اما آنچه باعث مقاومت است انگیزه های دینی و انقلابی به ویژه در رسانه های همسو با نظام و انقلاب و ولایت بیشتر هست که باعث می شود با امکانات کم همیشه موفقیت ما بیشتر باشد که در این ۴۲ سال انجام شده و خبرگزاری شبستان نیز در حد اعلی در این زمینه با شورا در تعامل است.

کد خبر 960573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha