دستور العمل بازگشایی مدارس تدوین شد / مدارس ۱۵ شهریورماه بازگشایی می‌شود

ناصری گفت: دستور العمل بازگشایی مدارس تدوین شده است و امیدواریم بتوانیم با رعایت این دستور العمل حافظ سلامت دانش آموزان باشیم.

«احمد ناصری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بازگشایی مدارس منوط به سه وضعیت سفید، زرد و قرمز شیوع بیماری کرونا است و مدارس مناطق سفید از 15 شهریورماه بازگشایی می شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: دستور العمل بازگشایی مدارس تدوین شده است و امیدواریم بتوانیم با رعایت این دستور العمل حافظ سلامت دانش آموزان باشیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: روند آموزشی در مناطق سفید عادی خواهد بود و در مناطق وضعیت زرد به صورت نیمه حضوری و در مناطق قرمز نیز آموزش ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

ناصری خاطر نشان کرد: دستور العمل مقابله با بیماری کرونا به مدارس مناطق و نواحی استان ارسال شده است و از مدیران مدارس درخواست شده تا دقت و حساسیت بیشتری نسبت به اجرای این دستور العمل داشته باشند.

 

وی افزود: هیچ مشکل آموزشی در خصوص تدابیر اندیشیده شده در استان اردبیل وجود ندارد و امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا روند آموزشی با کیفیت بهتری صورت گیرد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: بزودی با حضور مسئولان وزارت عملکرد آموزش و پرورش استان در خصوص اجرای برنامه های آموزشی سال جاری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 960606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha