جلسه قطبی معاونین آموزش ابتدایی گیلان در صومعه سرا برگزار شد

جلسه قطبی معاونین آموزش ابتدایی با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان در صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، جلسه قطبی معاونین آموزش ابتدایی گیلان با حضور «پریسا فاطمی» معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش گیلان، «حسین بالو» مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا، «ناظمی» معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا و معاونین آموزشی و کارشناس مسئولان و کارشناسان ابتدایی ادارات آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ رشت، فومن، تولمات، رودبار، رحمت‌آباد، شفت و عمارلو در صومعه‌سرا برگزار شد.

 

«حسین بالو» در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانانی که از سراسر استان به این شهرستان آمده‌اند، به خبرنگار شبستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه کیفیت بخشی به آموزش ابتدایی و ارتقای جایگاه آموزش ابتدایی و صلاحیت‌های حرفه‌ای تخصصی مدیران و معاونین آموزش ابتدایی است .  

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: برگزاری این جلسات باعث تعامل بیشتر ادارات و بستری مناسب برای پیشرفت و کیفیت بخشی مدارس ابتدایی استان می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مدیران و معلمان در سطح مدارس تمام تلاش خود را برای آموزش دانش‌آموزان به کار گرفته‌اند گفت: آغاز بازگشایی مدارس از 15 شهریور اعلام شده که تمامی مدارس ما آمادگی حضور دانش‌آموزان را دارد.

 

بالو با بیان اینکه مدارس قبل و بعد از ورود دانش‌آموزان ضدعفونی می‌شوند تصریح کرد: دانش‌آموزان هم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

گفتنی است، در ادامه این جلسه هر کی از معاونین ادارات شهرستان‌های گیلان به بیان سوالات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

 

کد خبر 960658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha